Ach @babboe ! Hoe is t met hem? Geweldige kerel! Kwam vroeger in Jack's Arnhem, zat als een koning op de achterste rij te genieten van het roulettespel en had zelfs een app op zn mobiel waarmee hij kon "voorspellen" welke bal er viel....
Ik kan me niet herinneren wanneer hij GEEN vette winst had! Hij is zelfs de toko daar uitgezet door de manager, naar zijn zeggen omdat hij teveel won.
Ik weet dat ie ook in Suikerland Arnhem kwam, maar daar kom ik nooit, omdat ik dat een "bokito-hal" vindt (omdat iedereen daar welkom is die in andere gokhallen eruit is geknikkerd én omdat Michella Kox daar onder bedreiging van een vuurwapen met een klant mee moest om te pinnen, én een luche sfeer vind ik). Ik weet niet eens of hij nog in Arnhem woont.
Uiteraard is een hulpverlenende instantie nooit een commercieel "bedrijf", inderdaad hooguit een stichting. Als ze zo zouden gaan beginnen, heeft het Hervitas artikel ineens geen waarde meer en kunnen ze het plan weer op gaan doeken en de boel sluiten. Een bedrag vragen voor onkosten, lunch enzo tijdens een sessie aldaar vind ik wel redelijk, maar dat heeft ook niks met commercie te maken.