Onetimers.......
Vandaag een mail gekregen van het Loyalty team van LeoVegas.
Ik twijfelde eerst of het geen phising mail was of iets dergelijks. Echter toen ik inlogde op mijn LeoVegas account kreeg ik gelijk een pop-up met dezelfde melding als ik via de mail gekregen had.
Lang verhaal kort......Ik word verzocht om bewijs van inkomen aan te leveren binnen 30 dagen. Doe ik dit niet, gaat het account niet op zwart maar zal ik geen withdrawals (uitbetalingen) meer kunnen doen?!
Vind dit een behoorlijke breuk op mijn privacy.....aan de andere kant snap ik het wel dat ze het vragen......althans met die gedachtegang over de regels en legalisering die aanstaande is.
De 2e vraag die ze stellen bevreemd mij.... ze willen ook bewijs van mijn moneybooker....en dan met een email adres die welliswaar van mij is maar nooit heb opgegeven bij LeoVegas?
Ik heb bij 4 providers een account: LeoVegas, Rizk, OjO en al veel langer maar bar weinig mee doe een Pokerstars account.
Eerst genoemde speel ik het meest op, van de overige 3 tot dusver nog geen dergelijk verzoek ontvangen.
Benieuwd of dit standaard gaat worden en wat jullie idee bij is ......
Blijf je spelen?..........Lever je de gevraagde informatie?....Stop je resoluut?
Neem aan dat een HC dit ook kan doen of wellicht al doet als je een bovengemiddelde bezoeker bent.
Ik twijfel best en laat dit even bezinken .......
Hieronder de bewuste mail:
Nevise (LeoVegas)
6 jul. 2020 13:11 CEST
Dear Raymond,
Hope this email finds you well.
LeoVegas works hard to ensure a safe environment for you to play in. Part of this effort also involves requesting additional information to ensure that gambling is legal, fair and responsible for all active players.
We are required at this stage to ask you for additional information about the source of your account funding. As required by our licence and to ensure the safety of our esteemed clientele, ongoing due diligence must be carried out to fulfill your account verification.
To continue enjoying our site, kindly provide us with one, or a combination of the following documents, which can verify your source of income, such as:
· Recent Issued Tax Return
and/or
· Payslips showing earnings within the last 3 months
and/or
· 3 months worth of Bank Statements connected to bank account ending in **** 731331 covering the months of January, February, March 2020.
and/or
· Tax Return showing income for 2017
In addition we kindly require the below :
- Proof of ownership of his Moneybookers account *******@gmail.com
Should you be unable to provide sufficient documentation as mentioned above, please feel free to ask or send us any other type of documentation that can help us verify your source of funding for your activity at our site.
We kindly ask you to attach documents by replying to this email from the email address registered to your gaming account. We assure you that all information supplied will be safely secured and used in confidence solely for meeting LeoVegas’ regulatory obligations.
Please be advised that you will be ineligible to participate in any campaigns while the verification process is on-going, and your account will be locked after 30 days if we have not yet received sufficient documentation to verify your source of funds.
We would like to take this opportunity to thank you for your cooperation with this request and should you need any help in the process feel free to email us. We're here to help!
Nevise
LeoVegas Team
trigger_logic_for_lv_rg