Hallo Dutch31,
Ik heb ook hetzelfde meegemaakt als jij. In het begin moest ik verschillende financiële documenten aanleveren. Ze bleven maar doorzeuren over meer documenten, en op een gegeven moment had ik er genoeg van en heb ik niks meer gestuurd. Gevolg is dat ik geen toegang meer heb tot HC online en de vestigingen. Het meest hypocriete van hen is, dat ik in een bepaalde periode wat verloor, niks werd gedaan/gezegd over mijn speelgedrag. Sterker nog, ik werd gepromoveerd tot VIP speler. Maar toen ik daarna een periode wat won, moest ik ineens documenten aanleveren over de bron van inkomsten, omdat ik zogenaamd een bepaald stortingsbedrag heb overschreden. Hun hele preventiebeleid is een lachertje en hypocriet. Ze vinden blijkbaar winnende klanten nogal vervelend. Als je wint, word je als een crimineel gezien/behandeld.
En idd, het contact met de klantenservice/VIP manager loopt erg stroef. Ik moest wel 5x mailen/bellen voor dezelfde vraag. Je wordt gewoon van het kastje naar de muur gestuurd. Het zijn tenslotte ambtenaren he.
Ik vind het ook raar dat ik geen vestigingen kan bezoeken, want online en fysieke casino's zijn toch 2 verschillende dingen. Ze hebben blijkbaar de entreevoorwaarden nog strenger gemaakt, maar ik heb er vrede mee dat ik geen vestigingen kan bezoeken. Scheelt toch weer geld. Ze bleven mij na de blokkade wel mailen, met de vraag wanneer weer ik een vestiging bezoek of dat er weer acties zijn... Haha wat een amateurs zijn dat denk ik dan. Wellicht dat ik in de toekomst nog van gedachten verander, maar voorlopig niet. Zeker als je als stront wordt behandeld.
Maar ik wens je veel succes verder. Hou ons op de hoogte.