Ik speel nu ruim een jaar bij kroon casino en nu is mijn bankrekening geblokkeerd...ik zal even de voorgeschiedenis opratelen..Ik begon dus als online casino leek bij kroon , geld gestort met mijn zakelijke rekening en spelen met €50 op mijn account..en door mijn beginners onkunde zet ik alles per ongeluk in bij het roulette..27 ...shit geld kwijt dacht ik maar...kassa...gelijk laten uitbetalen maar kreeg bericht dat ik niet met een zakelijke rekening mocht spelen maar het voor één keer zouden uitbetalen als ik mijn privebanknummer zou doorgeven met ID,bankafschrift,enz.dat werd allemaal goedgekeurd en uitbetaald...daarna nog verschillende keren bedragen van enkele honderden euro's laten uitbetalen....tot vandaag..een leuk bedrag laten uitbetalen dacht ik maar kroon heeft de rekening geblokkeerd omdat het een volgens hen een zakelijke is...wat dus niet zo is...ik heb dus van alles opgestuurt.kopie prive bankpas,screensave Internet bankieren met al mijn rekeningnummer enz...maar ze blijven erbij dat het een zakelijke rekening is en ik het geld alleen krijg als ik mijn priverekening opgeef .En dat kan dus niet meer omdat deze door Kroon is geblokkeerd omdat die volgens kroon zakelijk is.Ik krijg het idee dat als je teveel win ze problemen gaan zoeken.
Weet iemand een oplossing voor dit probleem?