Spring naar bijdragen

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Circus

Online Casino
  • Aantal bijdragen

    4
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Circus's Achievements

Newbie

Newbie (1/3)

3

Waardering in de gemeenschap

  1. Hi spelers, Ik begrijp jullie frustratie maar al te goed. Als speler kan ik me goed voorstellen hoe vervelend het is als toernooien of andere promoties niet naar behoren werken. Ik vond het zelf ook irritant toen er problemen optraden bij het games global toernooi. Het is misschien makkelijk om de schuld af te schuiven en te zeggen dat het niet onze verantwoordelijkheid is omdat Games Global dit heeft georganiseerd, maar wellicht hadden we beter moeten communiceren, en daar bied ik mijn excuses voor aan. Wat betreft het RTP-punt, voor de wowpots staat deze al op het hoogste niveau dat de provider mogelijk maakt. Ik begrijp dat 89%+ niet al te hoog is, zeker als je bedenkt dat dit bijdraagt aan de jackpot, maar hier kunnen we weinig aan veranderen. Dit is nu eenmaal het struikelblok bij jackpotspellen, omdat je natuurlijk betaalt voor de kans op die grote jackpot. Ik heb mijn uiterste best gedaan om ervoor te zorgen dat alles zo soepel mogelijk verloopt bij het volgende toernooi vanuit Games Global. Bovendien hebben we de totale prijzenpot verhoogd naar €100.000 en hebben ze ook standaard niet-jackpotspellen toegevoegd met een normaal RTP 😉. We streven ernaar om jullie spelervaring te verbeteren en hopen dat jullie van de aanpassingen zullen genieten. Ik lees graag mee en sta altijd open voor verbeteringen of aanvulling die jullie graag willen zien.
  2. Sorry voor al deze vervelende ervaringen! We proberen altijd zo open mogelijk te zijn en het is jammer om te zien dat het vertrouwen er niet meer is bij sommige spelers. We blijven ons best doen om een zo goed mogelijke service te geven en voor vragen, klachten en/of feedback mag je altijd mailen met onze klantenservice; support@circus.nl!
  3. Ten eerste bedankt voor al jullie reacties! @jantje, het is duidelijk dat jij ook weet hoe de dingen werken aan deze kant en natuurlijk zouden we meteen de uitslag van de spin bij de leverancier opvragen en uitbetalen als dat mogelijk was (waarom zouden we immers voor een paar euro's deze 'slechte indruk' willen maken?) . Er is echter meer aan de hand met deze nieuwe spelaanbieder; de aggregator de we gebruiken en de integratie perikelen met ons eigen platform... het is simpelweg NIET mogelijk in dit specifieke geval (dit specifieke spel en de mensen die op dat moment het spel speelden op die betreffende vrijdag) de uitslag van de spin te achterhalen. Daarom vergoeden we dus de spin inzet waarde per onze T&Cs. Gelukkig werkt de normale foutafhandeling over de gehele linie qua aanbieders prima. Over het afgelopen jaar zullen er best wel wat incidentjes geweest zijn, en genoeg mensen kunnen bevestigen dat we het dan zo snel en goed mogelijk voor onze klanten oplossen. In dit geval spijt het ons dat @JTown niet kreeg waar voor betaald was (een prettige ervaring, met een leuke spin uitslag) en we hopen dat zulke problemen in de toekomst niet meer zullen voorkomen (al kunnen we helaas niet altijd alle incidenten voorkomen). Fijn weekend!
  4. @JTown Het ging inderdaad goed fout met de promotie rondom Majestic King, en terwijl normaliter een spel dat een onderbreking heeft, bij het herstarten weer verder gaat waar het gebleven was, wilde dat in dit geval niet lukken; het spel moest offline worden gezet totdat de onderliggende problemen verholpen zijn. Dat is veel langer aan het duren dan ook wij gehoopt hadden en helaas zal de auto-herstart dan ook niet beschikbaar zijn. We zouden graag spelers individueel tegemoet willen komen en wat extra's geven voor het ongemak, maar dat is helaas niet toegestaan onder de huidige regelgeving. De waarde van de gemiste spins is in dit geval het enige wat we kunnen doen. Hopelijk is het zo wat duidelijker en nogmaals excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Circus.nl
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.