Spring naar bijdragen

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Newbalance

Members
  • Aantal bijdragen

    28
  • Geregistreerd

  • Laatst bezocht

Recente profielbezoeken

Het blok recente bezoekers is uitgeschakeld en wordt niet getoond aan andere gebruikers.

Newbalance's Achievements

Member

Member (2/3)

12

Waardering in de gemeenschap

  1. Ja True! Ben er ook blij mee hoor, al was de pil wel wat bitter. Nu maar wachten tot het op de rekening staat, sinds gisteren op processing en de zogenaamde VIP manager reageert al een aantal uur niet, dus heel benieuwd
  2. Winsten die voortvloeien na het verkrijgen van een bonus, betalen ze maar tot Max 10K uit (zoals ik het begreep)
  3. Toen was de bonus al vrijgespeeld Wat heb ik eraan om hier een fantasie verhaal van te maken? Fijn contact gehad met @Peppi en ja het klopt echt (hij heeft de screenshots gezien ;-)) maar helaas, je mag daardoor maar Max 10k uitbetalen. Overigens zit ik hier niet om mezelf te bewijzen of een mooi verhaal op te hangen. Lesson learned, uitbetalen en account sluiten
  4. Yup, stond in de voorwaarden, kwam ik ook later pas achter. De pil was even bitter, maar probeer nu vooral te genieten van het feit dat er eindelijk uitbetaald gaat worden en ik een lekkere vakantie van de winst ga boeken..
  5. Hoi allemaal, Vandaag mail gehad dat eindelijk de eerste betaling goedgekeurd en onderweg is!! De rest daarna in kleinere stukjes en dan heel snel het account sluiten. Deze stress wil ik nooit meer! Ik mag overigens maar 10K uitbetalen, omdat ik deels met bonusgeld heb gespeeld. Beetje zuur maar desalniettemin blij met een mooie winst! Op naar een mooi 2024! Dank voor jullie steun en support, werd erg gewaardeerd!
  6. Thanks! Goede tips die ik allemaal meeneem! Voor nu laat ik het inderdaad even rusten. Ik stress er al dagen om en het veranderd voor nu niets.. Ik ga genieten van een gezellige oud en nieuw met vrienden en houd jullie uiteraard op de hoogte! alvast een fijne jaarwisseling voor jullie allemaal 🥳
  7. Moet ik mezelf aanklagen denk ik 🧐 Heb van tevoren research gedaan naar het aanbod, ervaringen etc en die waren niet persee negatief. Zoals gezegd ook met eerdere uitbetalingen nooit problemen gehad.. tot nu!
  8. Hoi allemaal. Vandaag zou het gefixt worden, maar jullie raden het al; We are really worried about your problem But we are currently waiting for information from the provider regarding the withdrawal We are honest with you, but there can always be unforeseen situations Unfortunately, this is out of my control and I did not expect the withdrawal to take so long to be confirmed If I could, I would send you the money now But unfortunately it is not possible Therefore, I still hope for your understanding and patience en I'm reassuring you once again. That this is an isolated case due to a large withdrawal amount Everything will be fine You have already made a withdrawal from our site, so you know that we are honest with our players zucht.. inmiddels 9 dagen verder. Ik verwacht dit weekend ook niets in verband met oud en nieuw. Alle hoop is nu gevestigd op volgende week
  9. Hahaha ja echt hè? Inmiddels 9 dagen. En nee deze man vergokt niks. Alles staat nog rustig op het account. Gelukkig mag ik bij @Peppi af en toe even ventileren!
  10. Ik snap je hoor, no prob Ik speelde ook regelmatig bij de ksa vergunde casino’s, maar vind het aanbod zeer beperkt. Hier terecht gekomen na wat research, en weinig problemen ervaren. Tot nu dan. Inmiddels al een dikke 1.5 week met ze bezig en ze houden je continue aan het lijntje. Het geld staat absoluut veilig, spelen ga ik zeker niet doen. Maar moedeloos word ik er zeker wel van! Vandaag aangegeven dat als hij morgen niet vanuit hun confirmed wordt gezet (en ik dus eindelijk kan overschrijven naar mijn bank) ik een klacht in ga dienen bij AskGamblers. Ik begreep uit betrouwbare bron dat ze daar gevoelig voor kunnen zijn, dus het proberen waard. Ze gingen er spoed achter zetten en hopen dat het morgenochtend gefixt is, maar goed dat hoor ik al 1.5 week dus ik reken nergens meer op 🙃 ik houd jullie op de hoogte!
  11. Done!
  12. Ik word er werkelijk helemaal gek van en inmiddels staat het huilen me nader dan het lachen. Ik ben boos geworden, een officiële klacht ingediend, juridisch aangekaart etc etc het haalt echt allemaal niets uit. Al 1,5 week staat m’n geld gewoon al op awaiting confirmation, kan het nog gewoon cancellen etc. Ondertussen blijven ze maar zeggen you are getting your winnings 100%, you’ll receive them very soon etc. Als ik dan vraag wanneer dan zegt ze dat ze dat niet precies kan zeggen, maar dat ik een mail ontvang zodra het gelukt is. Werkelijk ongelofelijk dit
  13. Inmiddels kruipen we richting 1.5 week en nog steeds niet betaald gekregen. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen of zeggen. De antwoorden blijven hetzelfde: it Will be confirmed soon, it is in the final Stage of confirmation, just a little bit more patient please, etc etc en zo gaat het maar door. ik word er echt enorm wanhopig van. Zelfs aangeven dat ik vervolgstappen zet en hun trucks (vertraging doorzie), het haalt werkelijk niets uit. Antwoorden blijven hetzelfde. Ik ga dit account na het ontvangen van mijn geld direct sluiten.. goed, al even kort contact gehad met TGO, zijn er vanuit hier tips? Licentie Costa Rica, dus ben bang dat dat heel lastig gaat worden
  14. Ja maar zaterdag zeiden ze weer dat ze ook confirmen op feestdagen. Gewoon een slecht verhaal aan het worden dit. Ze komen met het verhaal dat het gecheckt moet worden(want fraude etc), snap ik. Vervolgens zeggen ze ook, alles komt goed, je gaat het 100% krijgen, het zal asap worden goedgekeurd etc. Heel tegenstrijdig allemaal
  15. Ik weet het wel zeker! Alleen ben ik heel benieuwd hoelang ze dit vol willen houden. Ik hoor continue dat het goed komt, dat het bijna afgerond is etc etc maar ondertussen gebeurd er vrij weinig. om eerlijk te zijn heb ik ook geen zin om weken achter mijn geld aan te moeten
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.