Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Hoi,

 

Afgelopen maandag gespeeld bij HC en een mooie winst behaald. Ik won bijna 3000 euro. Mijn saldo was toen iets van 300 euro. Mijn walletlimiet was 500 euro. Nu komt het: na deze winst was mijn saldo opeens 0 ! OK, kan, ik zat boven mijn walletlimiet. Echter, bij uitbetalingen staat helemaal niets. Geprobeerd contact op te nemen ( Via mail: geen antwoord tot op heden, via telefoon: 2 x een uur in de wacht, toen weer opgehangen ), dus niets. In mijn account zie ik mijn stortingen maar geen uitbetalingen. Gelukkig heb ik wel overal screenshots van gemaakt, maar wat nu ???

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Als het goed is, even kijkend naar mijn situatie zou het volgens de medewerker van HC uiterlijk vandaag op je rekening moeten staan. 
 

Ze gaven aan dat er een backlog is opgebouwd met uitbetalingen waardoor het langer duurt.. 

Geplaatst

@Bert Bloos Dank voor je post, goeie vraag en alles is ook zo nieuw.

Bijzonder dat het account dan op €0,00 staat en niet op €500,00 en de rest naar je bank (zoals je ook hebt ingegeven). De systemen werken nog niet goed daar, de klantenservice overbelast, het product is ook nog niet om over naar huis te schrijven. Ze zullen wel alle hens aan dek hebben en verwacht dat het allemaal wel goed komt, maar vervellend is het wel. 

 

Wel een mooie winst! Nice one.

Geplaatst

:-).

 

Dank dat jullie meer vertrouwen hebben dan ik.  Ik lees telkens over mails die mensen krijgen als er een uitbetaling goedgekeurd is terwijl er bij zelfs bij uitbetaling helemaal niets staat. Ik vindt dat ze zeer slecht voorbereid zijn. Nah...hopelijk komt het goed.

Geplaatst
:-).
 
Dank dat jullie meer vertrouwen hebben dan ik.  Ik lees telkens over mails die mensen krijgen als er een uitbetaling goedgekeurd is terwijl er bij zelfs bij uitbetaling helemaal niets staat. Ik vindt dat ze zeer slecht voorbereid zijn. Nah...hopelijk komt het goed.

Inderdaad een slechte zaak, je zou anders verwachten. Fijn dat je screenshots hebt.
Geplaatst
Op 10-10-2021 om 00:43 zei Bert Bloos:

Nu, vandaag eindelijk contact gehad. Eerst een nietszeggend mailtje daarna een mail dat ze tot 6 oktober problemen hadden met uitbetalen en het nu binnen 3 WERKDAGEN  op m'n rekening zou staan. Afwachten maar weer.

Ik heb sinds gisteren ook een uitbetaling lopen(500),maar dit zou voor iedereen een reden kunnen/moeten zijn om hier nooit meer te spelen

 

  • 4 maanden later...
Geplaatst

Wat een aanfluiting dat Holland Casino. Accountje aangemaakt voor mijn vriendin, alles doorlopen. Ging aardig goed. 

Op een gegeven moment kreeg ik een melding dat de bankrekening niet geverifieerd was, terwijl ik wel een storting had gedaan en alles in kan en kruiken was. Deze melding genegeerd en een poging gewaagd een uitbetaling te doen, nadat ik wat gespeeld had. 

Daar kreeg ik de melding: ongeldige betaaloptie

Chat ingedoken en via verschillende medewerkers, verschillende oplossingen

  • poging 1 in chat, medewerker: betaalmiddel moet geverifieerd worden, je krijgt hier een mailtje over indien het geverifieerd is (mail nooit gehad, paar weken verder);
  • poging twee in chat, medewerker:  wis cookies, cache en alles (gedaan en werkt niet)
  • poging drie, medewerker: stuur kopie bankpas en kopie bankrekening 

Daarbij kreeg ik in de chat het gevoel niet welkom te zijn. Kreeg zelfs de opmerking 'ligt toch echt aan jou deze fout, niet bij ons!'

Laatste optie (bankpas kopie) niet gedaan vooralsnog, want daar heb ik helemaal geen trek in.

Wat een prutsers daar bij HC. Zoveel meer van dit product verwacht. 

 

Geplaatst

Holland Casino is de allergrootste tegenvaller tot nu toe. 

De arrogantie straalt er vanaf. Ze hadden al dat geld voor al die televisiereclames beter kunnen steken in een beter product, een beter opgeleide helpdesk en een echte testfase.

Heb het opgegeven bij ze. 

Rammelt aan alle kanten.

 

Geplaatst
1 uur geleden zei TheGallant:

Wat een aanfluiting dat Holland Casino. Accountje aangemaakt voor mijn vriendin, alles doorlopen. Ging aardig goed. 

Op een gegeven moment kreeg ik een melding dat de bankrekening niet geverifieerd was, terwijl ik wel een storting had gedaan en alles in kan en kruiken was. Deze melding genegeerd en een poging gewaagd een uitbetaling te doen, nadat ik wat gespeeld had. 

Daar kreeg ik de melding: ongeldige betaaloptie

Chat ingedoken en via verschillende medewerkers, verschillende oplossingen

  • poging 1 in chat, medewerker: betaalmiddel moet geverifieerd worden, je krijgt hier een mailtje over indien het geverifieerd is (mail nooit gehad, paar weken verder);
  • poging twee in chat, medewerker:  wis cookies, cache en alles (gedaan en werkt niet)
  • poging drie, medewerker: stuur kopie bankpas en kopie bankrekening 

Daarbij kreeg ik in de chat het gevoel niet welkom te zijn. Kreeg zelfs de opmerking 'ligt toch echt aan jou deze fout, niet bij ons!'

Laatste optie (bankpas kopie) niet gedaan vooralsnog, want daar heb ik helemaal geen trek in.

Wat een prutsers daar bij HC. Zoveel meer van dit product verwacht. 

 

Dit had ik dus ook. Ik heb al een aantal keer gestort en uitbetaald. Ook ij de chat gezeten en op een gegeven moment gezegd zoek het maar uit. Ik speel er niet meer. We hebben tenslotte meer keus waar het wel allemaal goed op orde is. Wat eenprutsers bij die HC

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.