Hillichance Posted August 27, 2015 Report Share Posted August 27, 2015 Hai! Hier wat HC loten voor de reis naar Las Vegas, maar op 10 nov. geen bezoek aan HC Utrecht gepland... Wie wil mijn lotentussen 20-22u in de daarvoor bestemde doos deponeren op 10 nov. in HC Utrecht? 200 euro voor jou als de prijs op 1 van mijn loten valt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gertjan_De_Meern Posted October 25, 2015 Report Share Posted October 25, 2015 Op de achterzijde staat dat je persoonlijk aanwezig moet zijn om de prijs in ontvangst te nemen. Ik wil het wel omdraaien, (ik ben 10 november wel in Utrecht) als je je kanskaarten opstuurt en ik win de reis dan krijg jij € 250. Laat maar even weten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hillichance Posted October 25, 2015 Author Report Share Posted October 25, 2015 Niet goed gelezen ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts