Spring naar bijdragen

Bijenkorf schaft zondagtoeslag af


Nomore

Aanbevolen berichten

De Bijenkorf is een van de eerste partijen die de discussie aangaat en ook meteen maatregelen neemt om de zondagtoeslag, of bij politieagent beter bekend de onregelmatigheidstoeslag.

Ik ben van mening dat dit veel eerder had moeten gebeuren. Je weet dat als je in een winkel werkt dat je ook in het weekend en op koopavonden moet werken. Dan hoort het niet dat hier extra salaris tegenover moet staan, want dan moet je ander werk doen als je die avonden en weekenden niet fijn vindt. De macht van de werknemers in Nederland is mijn inziens veel te groot en men zou de MKB-er en ondernemer wat meer bij moeten staan.

Maar goed dat is mijn mening, en gezien het politieke landschap in Nederland zijn er heel veel verschillende meningen :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 7 maanden later...

Ik kan het pas met je bovenstaande punt eens zijn als deze onregelmatigheidstoeslag in het loon verdisconteerd zit...

En dan kan je weer beargumenteren dat het oneerlijk is dat diegene die wel alleen doordeweeks/overdag werkt hiermee dus een ' hoger' loon krijgt :D

Ik kan me nog herinneren dat in verleden (toen ik 16 was ofzo) het loon in horeca hoger lag, omdat onregelmatigheid daar al bij in zat. En Loon in Detailhandel was lager, omdat je daar toeslagen kreeg.

Dus goed punt van je, maar dan moeten de salarissen wel 'kloppen'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.