Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Op zaterdag 9 oktober geprobeerd en acount aan te maken, dat ging best tot het moment dat ik geld moest storten.

Dit lukte niet en toen geprobeerd contact te zoeken met klantenservice, 1 uur en 16 min in de wacht gestaan en toen opgehangen omdat ik wat anders moest doen.

Maandag overdag nog een x geprobeerd en toen ruim anderhalf uur in de wacht gestaan en weer op moeten hangen.

Dinsdag poging 3 s morgens vroeg om 5.45 (goed tijdstip want dan is het niet druk) binnen 5 min iemand aan de lijn.

De reden dat ik geen geld kon storten was dat ik een en/of bankrekening heb en geen bankrekening op mijn eigen naam.

Overlegt dat ik een foto van mijn bankpas zou sturen via de mail ter verificatie en ik zou die zelfde dag nog een mailtje terug krijgen.

2 en een halve dag verder nog steeds niks gehoord dus maar weer in de telefoon geklommen na 45 min kreeg ik iemand aan de lijn en dit heeft het op dat moment geregeld en ik zou geld kunnen storten.

Vrijdagavond geprobeerd maar kom niet inloggen .

Weer in de telefoon geklommen maar na een uur in de wacht was ik er wel klaar mee voor die avond.

Zaterdag weer een tijdje in de wacht gehangen weer niemand te pakken gekregen.

Zondagmiddag nog meer een keer proberen, vrij snel iemand aan de telefoon probleem zou met een half uur opgelost zijn.

Ik na een half uur geprobeerd en ik kon zomaar inloggen.

Geld gestort (geen probleem).

Beetje op de site rondgekeken en na 5 min werd in eruit gegooid

Weer bellen en weer vrij snel iemand aan de telefoon.

Probleem was dat ik 2 acount op mijn mailadres heb , 1 online en 1 op landbase.

Nu gaan ze mijn landbase acount verwijderen zodat ik online kan spelen.

Ik ben benieuwd.

Al geen goeie indruk van Holland Casino online terwijl ik dat wel hoge verwachtingen van had!

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A705FN met Tapatalk

 

 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.