Jump to content

Let op en/of rekeningen zorgt voor beperkingen op account!


DonLeo

Recommended Posts

De freebets van Holland Casino zijn allemaal ingezet dus ik probeer de volgende bookmaker uit: Bet365.

Registreren ging allemaal vrij eenvoudig en soepel. Mooie bet uitgezocht op Zverev vanmiddag (1.28 om te winnen) om zo de 100 euro freebet vrij te spelen. Andere bookmakers hadden ook interessante odds voor de tegenstander zodat de kosten om dit vrij te spelen op 5 euro uitkwamen. En toen begon het probleem. Ik wil op Zverev inzetten en krijg de melding dat ik beperkingen op mijn account heb. Omdat ik de tegenbet al geplaatst heb (rookie mistake.....) ben ik maar gaan bellen.

Wat blijkt? Omdat mijn naam niet overeenkomt met de rekening waar het geld vandaan komt heb ik beperkingen gekregen. Dat de namen niet overeenkomen komt omdat het een en/of rekening met mijn vrouw is. Dit zullen vast meer mensen hebben (wij hebben zelfs alleen maar en/of rekeningen!). Extra kopieën van mijn bankpas en bankafschrift van storting opgestuurd en het wordt nu door de fraude afdeling bekeken.  Hopelijk is het account voor vanmiddag 15.30 vrijgegeven.

Ik weet niet of het en/of rekeningen een Nederlands fenomeen is, maar ik vind het een vrij stomme reden voor beperkingen. Iets waar een bookmaker toch rekening mee kan houden in het registratie proces? Tot op heden ook alleen bij deze bookmaker een issue geweest. Betcity, TOTO en Holland Casino geen problemen met dezelfde bankrekening. Als je de keuze dus hebt: stort vanaf een rekening die alleen op jouw naam staat, dat scheelt gedoe.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 6 months later...
  • 3 months later...

Hier helaas hetzelfde probleem.

Ik dacht laat ik 365 eens een kans geven en een account maken.

Gister ochtend account gemaakt en met en/of rekening (nergens probleem mee gehad tot nu toe overigens).

Gechat en ze gaven aan kon een dag duren en werd ook niet om een afschrift met tenaamstelling gevraagd wat al apart is , plus een dag vind ik al lang in deze tijd.
Gister avond zelf een mail gestuurd of ze niet een aanvullend document nodig hadden en zojuist antwoord of ik dat kon sturen. Ik ga er van uit dat mijn account zo meteen werkt en hoop dan een update en review te gaan geven.

Eerste indruk dus niet super, zeker gezien het zo traag gaat maar wie weet verrassen ze me.

Als je de optie hebt en je wil hier spelen, gebruik dan geen en/of rekening.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...