DonLeo Posted October 29, 2021 Report Share Posted October 29, 2021 De freebets van Holland Casino zijn allemaal ingezet dus ik probeer de volgende bookmaker uit: Bet365. Registreren ging allemaal vrij eenvoudig en soepel. Mooie bet uitgezocht op Zverev vanmiddag (1.28 om te winnen) om zo de 100 euro freebet vrij te spelen. Andere bookmakers hadden ook interessante odds voor de tegenstander zodat de kosten om dit vrij te spelen op 5 euro uitkwamen. En toen begon het probleem. Ik wil op Zverev inzetten en krijg de melding dat ik beperkingen op mijn account heb. Omdat ik de tegenbet al geplaatst heb (rookie mistake.....) ben ik maar gaan bellen. Wat blijkt? Omdat mijn naam niet overeenkomt met de rekening waar het geld vandaan komt heb ik beperkingen gekregen. Dat de namen niet overeenkomen komt omdat het een en/of rekening met mijn vrouw is. Dit zullen vast meer mensen hebben (wij hebben zelfs alleen maar en/of rekeningen!). Extra kopieën van mijn bankpas en bankafschrift van storting opgestuurd en het wordt nu door de fraude afdeling bekeken. Hopelijk is het account voor vanmiddag 15.30 vrijgegeven. Ik weet niet of het en/of rekeningen een Nederlands fenomeen is, maar ik vind het een vrij stomme reden voor beperkingen. Iets waar een bookmaker toch rekening mee kan houden in het registratie proces? Tot op heden ook alleen bij deze bookmaker een issue geweest. Betcity, TOTO en Holland Casino geen problemen met dezelfde bankrekening. Als je de keuze dus hebt: stort vanaf een rekening die alleen op jouw naam staat, dat scheelt gedoe. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DonLeo Posted October 29, 2021 Author Report Share Posted October 29, 2021 Gelukkig snel door de fraude afdeling akkoord bevonden! Wel veel gedoe, maar het is in orde gekomen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TV78 Posted October 29, 2021 Report Share Posted October 29, 2021 Fijn dat het is opgelost. Ik gebruik ook een en/of rekening, maar ben nog niet aangemeld hij Bet365. Laat hier tzt wel even weten of ik tegen hetzelfde probleem aanloop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted October 29, 2021 Report Share Posted October 29, 2021 Fijn dat het is opgelost. Ik gebruik ook een en/of rekening, maar ben nog niet aangemeld hij Bet365. Laat hier tzt wel even weten of ik tegen hetzelfde probleem aanloop.Ik zou het risico niet nemen. Geen eigen rekening? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted October 29, 2021 Report Share Posted October 29, 2021 Ik heb dit issue nog nergens gehad, ook niet bij bet 365, binnen een dag had ik het geld op mijn rekening. Ik heb alleen maar en/of rekeningen en nog nooit dit probleem gehad. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted October 29, 2021 Report Share Posted October 29, 2021 Maakt het nog uit welke naam eerst op de rekening staat? Volgens mij staat er dan "voornaam achternaam e.o." oid toch? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TV78 Posted October 29, 2021 Report Share Posted October 29, 2021 1 uur geleden zei TheGallant: Ik zou het risico niet nemen. Geen eigen rekening? Alleen en/of rekeningen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saskia2502 Posted November 27, 2021 Report Share Posted November 27, 2021 Ik had net precies hetzelfde eindelijk toegang tot account na een week technische problemen vanaf casino stort net mn eerste x en nu ook beperking door meisjes/getrouwde naamVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yahitchu Posted June 6, 2022 Report Share Posted June 6, 2022 Gisteren ditzelfde ook meegemaakt, bij andere casino’s tot nu toe nog nooit… zeer vervelend. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Faatje1984 Posted September 11, 2022 Report Share Posted September 11, 2022 Hier helaas hetzelfde probleem. Ik dacht laat ik 365 eens een kans geven en een account maken. Gister ochtend account gemaakt en met en/of rekening (nergens probleem mee gehad tot nu toe overigens). Gechat en ze gaven aan kon een dag duren en werd ook niet om een afschrift met tenaamstelling gevraagd wat al apart is , plus een dag vind ik al lang in deze tijd. Gister avond zelf een mail gestuurd of ze niet een aanvullend document nodig hadden en zojuist antwoord of ik dat kon sturen. Ik ga er van uit dat mijn account zo meteen werkt en hoop dan een update en review te gaan geven. Eerste indruk dus niet super, zeker gezien het zo traag gaat maar wie weet verrassen ze me. Als je de optie hebt en je wil hier spelen, gebruik dan geen en/of rekening. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.