Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Kijk mooie berichten jongens, hou ik van! En er werken sowieso 2 dames deze zondag, mja ik weet niet welke je bedoeld, dus dan ff afwachten voor je haha. Ga in ieder geval nu al richting de 20 aanmeldingen!

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Net terug uit het mooie Hoogeveen. Mooi pokertoernooi met 27 mensen (3 voorrondes) en finale op een haar na gemist en iemand blij met de 25€ bounty die op mijn hoofd stond 🙂

Gratis Pizza, heerlijke drankjes en hapjes door 2 mooie dames geserveerd. Draaien aan het rad voor iedere bezoeker van Fun Plaza met kans op een kraslot. Gratis parkeren. Driekwart deelde het pokertoernooi en nog steeds (finale). Gezellige sfeer, 20€ winst op de roulette met een mazzeltje op de 1. Pokertoernooi waar er 200€ prijzengeld in zit. Ik zeg klasse Fun Plaza en dank voor de speelkaarten en fles wijn 🙂

Geplaatst

Dank voor de mooie woorden! Ik vond het zelf ook een zeer geslaagde middag en heb me prima vermaakt.. degene die jouw bounty had is uiteindelijk gedeelte 1e geworden. Goed dagje voor hem! @DeValsspeler Jij wordt ook weer vriendelijk bedankt voor de leuke kaartrucs die bij ieder weer goed in de smaak viel! En de rest uiteraard ook bedankt voor de komst en hopelijk weer tot de volgende maand;)

Geplaatst

Toernooi is top geregeld! Voldoende hapjes en drankjes om de middag door te komen en er hangt een goede sfeer. Daarnaast is er een vaste dealer die op een vriendelijke manier het spel begeleid. Het oppikken van de bounty en een gedeelde eerste plaats maken het inderdaad tot een goede dag. Je kunt me zeker nog eens verwachten en aan iedereen die twijfelt, het is een aanrader!

• 1 maand later...
Geplaatst

A.s Zondag 14-02 is er weer een freeroll bij ons in Hoogeveen, aanvang 15u! Zoals gewoonlijk spelen we weer een shoot-out met 10k beginstack en vaste deler. Mocht je zin hebben om te komen kun je hier een reactie doen of een pb.

• 4 weken later...
Geplaatst

A.s Zondag 13-03-2016 organiseert Funplaza Hoogeveen weer een freeroll pokertoernooi! We spelen weer een shoot-out met 10k startstack en uiteraard weer met een vaste deler! Aanvang 15u en graag ff een berichtje hieronder of pm als je zin hebt om mee te doen.

• 1 maand later...
Geplaatst

Aankomende Zondag 08-05-2016 om 15u organiseert Funplaza Hoogeveen weer een freeroll met €200,- aan prijzengeld! Startstack 10k en je neemt je punten mee naar de finaletafel indien je de eerste ronde door komt! Graag een reactie of PB als je zin hebt om mee te doen of meer info wilt. Vaste deler is zoals altijd weer aanwezig!

Geplaatst

driekwart zei:

Aankomende Zondag 08-05-2016 om 15u organiseert Funplaza Hoogeveen weer een freeroll met €200,- aan prijzengeld! Startstack 10k en je neemt je punten mee naar de finaletafel indien je de eerste ronde door komt! Graag een reactie of PB als je zin hebt om mee te doen of meer info wilt. Vaste deler is zoals altijd weer aanwezig!

Graag meer info! :)

Geplaatst

We spelen afhankelijk van aantal deelnemers 2 of 3 voorrondes van 45 minuten met 15 min blindlevels. Eindig je bij de top 2/3 dan neem je je verzamelde aantal punten mee naar de finaletafel. Als de finaletafel begint schakelen we over naar de Freeze Out fase. Prijzenverdeling is €110/€60/€30 en ik deel zelf het toernooi. Animo is dit keer nog even afwachten ivm moedersdag, maar ja een echte gambler kan altijd wel he;) Verder genoeg hapjes en drankjes aanwezig en altijd een gezellig sfeertje!

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.