


Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Vaasjee
Dag beste forumleden,
Ik probeer hier een bericht te schrijven aangezien ik hier al verhalen heb gelezen die overeenkomen met mijn verhaal.
Op 11 oktober 2021 ben ik begonnen met spelen bij cookie casino. Ik heb tussen 11 en 12 oktober 500€ gestort met mijn bankrekening en allemaal verloren. Vervolgens wilde ik gisteren 3 november 2021 samen met mijn broertje 50€ spelen. Aangezien ik van hem nog 30€ terug zou krijgen gaf hij aan dat hij (mijn broertje) wel 20€ zou inleggen plus de 30€ die ik nog van hem terug zou krijgen. totaal heeft die 50€ gestort vanaf zijn bankrekeningnr naar mijn cookiecasino account dus.
Vervolgens winnen wij in totaal €3500 waarvan wij besluiten om €3200 op te nemen. Nu komt het leuke, ik moet alle documenten uploaden die ik vervolgens succesvol upload. Denk hierbij aan stroomrekening met mijn naam erop, screenshots van alle stortingen, legitimatiebewijs etc etc. Zojuist krijg ik een mail van cookiecasino waarin staat dat het account geblokkeerd is en dat het geld niet uitgekeerd kan worden omdat de laatste storting gedaan is van een andere bankrekeningnummer ( die van mijn broertje dus).
Ik gaf aan dat ik niet wist dat het verboden is om geld te storten vanaf een andere rekeningnummer aangezien er bij het storten van het geld nergens een error of waarschuwing tevoorschijn kwam dat het geld niet gestort kan worden aangezien het van een andere naam afkomstig is. mijn letterlijke bericht was alsvolgt ''So RECEIVING the money with a different bank account is not a problem for you guys but when it comes to PAYING it becomes a problem''
Ik heb ook aangegeven dat het geld eventueel uitbetaald kan worden op mijn broertjes rekening en dat zijn documenten etc allemaal opgestuurd kunnen worden.
Het enige antwoord wat ik van hun in de chat krijg is: ''Houd er rekening mee dat deze beslissing, genomen door het management van ons casino een definitieve beslissing is en dat ik u niet verder kan helpen''.
Is er iets wat we kunnen doen om alsnog het geld te krijgen? In sommige gevallen zie ik dat er na veel duwen en trekken alsnog uitbetaald word en in sommige gevallen dus niet.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
10 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.