Spring naar bijdragen

SHOWS in Las Vegas!


Dooker

Aanbevolen berichten

Hi ben benieuwd naar jullie favoriete shows en welke er nog op de to do lijst staan!

Ik heb op de www.bezoeklasvegas.nl/shows een hele rij met show opties geplaatst, makkelijk om hier snel te vinden
wat je leuk lijkt met korte omschrijving en een filmpje/promo van de show.

Zelf vind ik de Cirque show KA heel gaaf en ben ik gek van magic shows, maar ook de goedkopere 20-30$ 
comedy shows altijd wel leuke entertainment  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vond de show met al die bekende artiesten mooi die gedaan werden door onbekende (ooit draaide die in Stratosphere. Een Goochelshow waar @DeValsspeler ons naar toe stuurt. Ook altijd leuk om een show mee te pakken in de wat mindere hotels zoals Sam's Town, gokken en show en daarna weer gokken 🙂

 

Kunnen we hier nog wat mee met onze MyVegas Punten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

On 11/17/2021 at 11:52 AM, driekwart said:

Treedt hij daar op? Heb hem gezien op america's got talent en heeft mooie droge humor (give me $8 and i come perform at your party zei hij tegen een jurylid)
 

 In the Flamingo ; koop hier je ticket ....







Flyingblue Miles sparen, reis / annuleringsverzekering en creditcard ineen .Voor jou een jaar gratis !

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weken later...

Absinth is een must see voor mij dit jaar. KA is eerder genoemd, prachtige show indd. Ik ga sws nog een leuke cirque show bekijken (Mystere, O of One). Baal enorm dat Le Reve niet meer terugkomt (Encore). Verder sluit ik me helemaal bij Dooker aan, kleine, onbekendere comedyshows zijn vaak goud.

 

Mocht iemand nog een gouden aanrader hebben, alle tips zijn welkom!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...