Johnny078 Posted November 10, 2021 Report Share Posted November 10, 2021 Goedenavond weer iemand hoe ik mijn coins van Cointiply naar bitvavo krijg op bitvavo kan ik nergens een Wallet code vinden ik hoorde van. Iemand dat ik Ze naar coinbase kan sturen en dan naar bitvavo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted November 11, 2021 Report Share Posted November 11, 2021 Ja, dat weet ik. Ik zou in dit geval kiezen om het te versturen in Litecoin (LTC). 1. Ga naar bitvavo 2. Zoek naar Litecoin bij 'zoeken' 3. Klik op storten 4. Kopieer vervolgens het Litecoin adres. 5. Ga terug naar Cointiply en plak daar het adres bij 'withdrawal to your LTC wallet 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny078 Posted November 11, 2021 Author Report Share Posted November 11, 2021 Dankjewel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted November 12, 2021 Report Share Posted November 12, 2021 Dankjewel Gelukt? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny078 Posted November 13, 2021 Author Report Share Posted November 13, 2021 Op 12-11-2021 om 07:13 zei TheGallant: Gelukt? Moet het nog proberen ik ben nu zoveel mogelijk muntjes aan het verzamelen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted November 19, 2021 Report Share Posted November 19, 2021 Ik krijg het maar niet echt goed onder de knie om te werken met Trust Wallet, en neem aan dat er meerdere zijn die elke keer de boot missen met de volgende crypto hit zoals Safemoon, Shiba etc Is het een idee dat OneTime een Poule opzet waarin we met een klein bedrag p.p gokken op de volgende Safemoon of Shiba? Iemand die dat goed beheert en mee overweg kan, van mij part een percentage van de wallet krijgt. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted November 19, 2021 Report Share Posted November 19, 2021 53 minuten geleden zei Dopey: Ik krijg het maar niet echt goed onder de knie om te werken met Trust Wallet, en neem aan dat er meerdere zijn die elke keer de boot missen met de volgende crypto hit zoals Safemoon, Shiba etc Is het een idee dat OneTime een Poule opzet waarin we met een klein bedrag p.p gokken op de volgende Safemoon of Shiba? Iemand die dat goed beheert en mee overweg kan, van mij part een percentage van de wallet krijgt. Ik heb geen oog voor nieuwe hype muntjes. Denk dat vrijwel niemand dit goed kan voorspellen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted November 19, 2021 Report Share Posted November 19, 2021 We hebben dit gedaan destijds met de cryptopool. Heel veel tijd in gestoken, maar helaas weinig animo behalve geld storten en verder niet meer naar omkijken. Daarnaast ben ik zelf zo actief in de crypto, dat ik niet voor anderen dit wil doen. Mocht iemand anders dit op een goede manier op willen zetten wil ik wel meedoen met iets tussen 1-10k Ps, ik gebruik Metamask voor private sales etc. Werkt uitstekend, hoewel op Ethereum netwerk de fees enorm zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dopey Posted November 19, 2021 Report Share Posted November 19, 2021 3 uur geleden zei JackPot: We hebben dit gedaan destijds met de cryptopool. Heel veel tijd in gestoken, maar helaas weinig animo behalve geld storten en verder niet meer naar omkijken. Daarnaast ben ik zelf zo actief in de crypto, dat ik niet voor anderen dit wil doen. Mocht iemand anders dit op een goede manier op willen zetten wil ik wel meedoen met iets tussen 1-10k Ps, ik gebruik Metamask voor private sales etc. Werkt uitstekend, hoewel op Ethereum netwerk de fees enorm zijn. Wel wat aan verdiend einde van de rit? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nomore Posted November 19, 2021 Report Share Posted November 19, 2021 Yes redelijk succesvol Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts