


Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Saskia2502
Hallo
Op 16-11 kreeg ik van fair play casino een aanbieding 50€ storten 50% bonus en 100 spins op een aantal kasten van microgaming 20 per dag verdeeld over 5 dagen.
Na een eerdere storting ( vrijwel direct na online gaan) was ik eigenlijk al klaar om te spelen hier want zowel vastlopende spellen als meerdere malen in een spel alles vastgelopen of eruit gegooid worden en dat is echt iets wat ik maar ik denk heel veel spelers bloed irritant vind en dus nooit meer gespeeld.
Maar toen die aanbieding kwam waren we ruim een maand verder en hey fair play toch een wat ‘bekender’ casino heeft vast wat opstart problemen gehad net als vrijwel elk nieuw online casino dus een nog een kans geven is dan best ‘fair’

Nadat ik ben begonnen met dus 50€ inleg en 25€ bonus waar ik voor mijn idee ik ben alleen slot speler en 20ct Max 40ct inzet dus geen grote speler nog nooit zo snel doorheen was! Maar als je speelt ook je verlies nemen geen probleem gelukkig!
Toen de 20 spins op het spel legacy of oz uitgekozen als bonus en 2 de ronde van de 20 hop bonus ronde en in de bonus weer een bonus erbij gaat lekker zou je denken
hadden ze van fair play misschien ook bedacht want bam kreeg de melding saldo ontoereikend
vreemd uitloggen weer inloggen alle cookies opgegeten en nog maar eens… dat nog eens duurt tot op de dag van vandaag en na 3 x zelf een nette mail en een chat te hebben gestuurd is het enige antwoord ja we weten het niet je hoort van ons als het is opgelost.. inmiddels 21-11 dus 5 dagen verder compleet niks gedaan gehoord of wat voor vorm van info dan ook vanuit fair play!
Sorry ik begrijp echt dat er een technische fout kan optreden alle begrip en geduld en dat dat even duurt ook geen probleem maar na 5 dagen en niks laten weten ben ik echt klaar met dit casino en was mijn eerste ervaring de juiste! Als dit opgelost is account bij fair play sluiten en hopelijk dat ik een ander leuk casino
alleen slots spelen vind waar alles wel een beetje loopt en een wat groter keuze aanbod in slots heeft!
Dank alvast voor het lezen van mijn gefrustreerde berichtje ahahahhaahb maar is gewoon erg jammer!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
17 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.