Jump to content

Fair play na storten op 16-11-2021 geen oplossing of antwoord


Recommended Posts

Hallo :)

Op 16-11 kreeg ik van fair play casino een aanbieding 50€ storten 50% bonus en 100 spins op een aantal kasten van microgaming 20 per dag verdeeld over 5 dagen.

Na een eerdere storting ( vrijwel direct na online gaan) was ik eigenlijk al klaar om te spelen hier want zowel vastlopende spellen als meerdere malen in een spel alles vastgelopen of eruit gegooid worden en dat is echt iets wat ik maar ik denk heel veel spelers bloed irritant vind en dus nooit meer gespeeld.

Maar toen die aanbieding kwam waren we ruim een maand verder en hey fair play toch een wat ‘bekender’ casino heeft vast wat opstart problemen gehad net als vrijwel elk nieuw online casino dus een nog een kans geven is dan best ‘fair’

Nadat ik ben begonnen met dus 50€ inleg en 25€ bonus waar ik voor mijn idee ik ben alleen slot speler en 20ct Max 40ct inzet dus geen grote speler nog nooit zo snel doorheen was! Maar als je speelt ook je verlies nemen geen probleem gelukkig!

Toen de 20 spins op het spel legacy of oz uitgekozen als bonus en 2 de ronde van de 20 hop bonus ronde en in de bonus weer een bonus erbij gaat lekker zou je denken hadden ze van fair play misschien ook bedacht want bam kreeg de melding saldo ontoereikend vreemd uitloggen weer inloggen alle cookies opgegeten en nog maar eens… dat nog eens duurt tot op de dag van vandaag en na 3 x zelf een nette mail en een chat te hebben gestuurd is het enige antwoord ja we weten het niet je hoort van ons als het is opgelost.. inmiddels 21-11 dus 5 dagen verder compleet niks gedaan gehoord of wat voor vorm van info dan ook vanuit fair play!

Sorry ik begrijp echt dat er een technische fout kan optreden alle begrip en geduld en dat dat even duurt ook geen probleem maar na 5 dagen en niks laten weten ben ik echt klaar met dit casino en was mijn eerste ervaring de juiste! Als dit opgelost is account bij fair play sluiten en hopelijk dat ik een ander leuk casino alleen slots spelen vind waar alles wel een beetje loopt en een wat groter keuze aanbod in slots heeft!

Dank alvast voor het lezen van mijn gefrustreerde berichtje ahahahhaahb maar is gewoon erg jammer!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ik heb precies dezelfde melding en ben ook al 2 weken bezig met support(jackpotbonus in free games).maar ze snappen er werkelijk NIKS van
 
Ben echt helemaal klaar met dit casino
 
schermopname.thumb.png.925dc7566cc506e4aac754d53ba3ac40.png
 
 
 
 
 

Ja echt hè precies dit ja:)
Exact zelfde melding in een bonus en nogmaals foutje kan hoor echt maar hoezo komt er gewoon geen antwoord of iets van een oplossing spins op andere slot of iets niks lijkt mogelijk bij fair play


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ik zei net nog tegen iemand. @FairPlayCasino online is zo kansloos met zijn klantenservice. Begin van de week 2 keer gebeld (2 verschillende vragen), geen antwoord konden ze geven. Geen probleem aangezien ze zeiden dat alles via mijn mail zou worden teruggekoppeld. Nul reactie, geen mail, geen belletje, nada noppes!

 

Hoe kan je nu een online casino in de markt zetten als je klanten service zo ruk is dat ze niet reageren. Daarnaast heb ik ook een aantal keer gebeld en nemen ze gewoon weg niet eens op! 

 

@Lady_Diamond heeft de afgelopen week ook een onderzoek gedaan naar de diverse klanten services van de online casino's. Ben benieuwd wat daar gaat uitkomen.

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Zou de KSA dat nou ook monitoren? Nederlandse spelers zouden toch sneller, beter en veiliger geholpen worden na de regulering? Was niet 1 van de "grote" vereisten van een casino vergunning dat het casino 24/7 bereikbaar moet zijn en klachten en vragen adequaat en deskundig op moet lossen?

De realiteit is dat het spelaanbod bij werkelijk alle partijen fors achteruit is gegaan, de helpdesks veelal clueless en traag zijn (en soms inderdaad gewoon helemaal niet reageren). Uitbetalingen werden vroeger bij partijen als Unibet en LeoVegas binnen een uur (soms zelfs binnen 5 minuten) verwerkt. Als ik een uitbetaling bij TOTO Casino doe, mag ik 2-3 dagen wachten. 

Een account aanmaken bij Holland Casino heb ik opgegeven. Krijg gewoon mijn ID niet geupload, alles loopt vast. Heb het na drie pogingen opgegeven. Fair Play begin ik niet eens aan. Een helpdesk die niet functioneert is een "recipe for disaster". Nu gaat het misschien alleen om het mislopen van wat gratis spins, maar wat als je 10k wil uitbetalen en het gaat verkeerd? Wie gaat je dan helpen?

Edited by Wolfie (see edit history)
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Het probleem zit in de gebruikte software. een computer maakt geen fouten. De fouten - noem het bugs -zijn de oorzaak .De spellen worden niet getest en zijn alleen toegelaten met buitenlandse licenties. Sjoemel software kan ongecontroleerd worden aangekocht. Fijn dat een enkele OneTimer zijn ervaring hier durft te publiceren.

Het uploaden van mijn paspoort lukt ook niet .De software van mijn smartphone is waarschijnlijk te oud. Ik heb een duidelijke kopie per e-mail gestuurd.  Alleen uploaden van af de smartphone is volgens HC verplicht. Na jaren lange voorbereiding is het online gaan 1 grote puinhoop. De schuld ligt bij de tweede kamer vanwege de onzorgvuldige wet en de onuitvoerbaarheid van de regels. Er was en is te veel gefocused op het voorkomen van witwassen en gokverslaving. De Ksa heeft geen enkel oog gehad op de kwaliteiten van de spellen. Vergelijk het maar met de toeslagen affaire. Spelers worden niet beschermd. Spelers zijn vrij om te spelen of niet.

Nu maar afwachten of de Ksa ook gaat ingrijpen

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Op 21-11-2021 om 04:41 zei Saskia2502:

 

Dank alvast voor het lezen van mijn gefrustreerde berichtje ahahahhaahb maar is gewoon erg jammer! emoji256.pngemoji256.pngemoji256.png

 

 

 

 

Hoi Saskia! heb je hun live-chat al geprobeerd? Daar reageren ze altijd snel. Hopelijk wimpelen ze je daar niet af met de belofte om je terug te mailen, maar lossen ze het meteen met je op!

succes :)

Link to comment
Share on other sites

Hoi Saskia! heb je hun live-chat al geprobeerd? Daar reageren ze altijd snel. Hopelijk wimpelen ze je daar niet af met de belofte om je terug te mailen, maar lossen ze het meteen met je op!
succes

Hoi! Jazeker niet 1 niet 2 niet 3 ach ik denk dat het personeel klaar is ket de snuffel stage en nu lekker met z’n alleen een weekje naar Malta zijn om in het kader ken je collega’s eens te kijken hoe het nou moet flauwekul hoor en t gaat niet eens om die bonus of de spins maar kan oprecht niet bedenken dat je als ‘nieuw’ bestaand ook niet trouwens bedrijf zo denkt spreken is zilver zwijgen goud alleen in dit geval net de plank mis


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Op 21-11-2021 om 12:16 zei TheGreatOne:

Ik zei net nog tegen iemand. @FairPlayCasino online is zo kansloos met zijn klantenservice. Begin van de week 2 keer gebeld (2 verschillende vragen), geen antwoord konden ze geven. Geen probleem aangezien ze zeiden dat alles via mijn mail zou worden teruggekoppeld. Nul reactie, geen mail, geen belletje, nada noppes!

 

Hoe kan je nu een online casino in de markt zetten als je klanten service zo ruk is dat ze niet reageren. Daarnaast heb ik ook een aantal keer gebeld en nemen ze gewoon weg niet eens op! 

 

@Lady_Diamond heeft de afgelopen week ook een onderzoek gedaan naar de diverse klanten services van de online casino's. Ben benieuwd wat daar gaat uitkomen.

Bizar dat zo'n grote organisatie haar zaakjes niet op orde heeft...helemaal al omdat ze als eerste kansspelbedrijf/landbased casino al jaren geleden zijn begonnen met het opzetten van een online casino.Van zo'n bedrijf met zo'n grote naamsbekendheid mag men verwachten dat het juist als eerste van alle aanbieders alles prima voor elkaar heeft.Kleine opstartproblemen kunnen natuurlijk altijd voorkomen maar het duurt wel erg lang daar.Wat was de oude situatie toch veel beter...een veel groter aanbod en de buitenlandse online aanbieders hadden hun zaakjes beter voor elkaar dan de vaderlandse aanbieders(helemaal wat uitbetaling betreft).LeoVegas/Dunder en BobCasino vind ik een groot gemis nu.De prijzen die je vroeger kon winnen waren ook veel groter omdat er aan veel bekende spelen jackpots waren gekoppeld waarvan je nu alleen nog maar kan dromen.Erg dom van de overheid vind ik gezien het feit dat er ook duurzame goederen op vaderlandse bodem gekocht werden met speelwinsten van die online casinos hetgeen de staatskas ook spekte.Aanbod van staatsmonopolist HC valt me ook tegen.Service van BetCity is prima en ik hoop dat BetCity haar aanbod snel uitbreidt...tenslotte bepaalt de speler welke aanbieder het beste is.Ik denk dat Fairplay dit gaat voelen in haar portemonnee...echt jammer gezien de ervaring en connecties die FP heeft met online developers...ik had verwacht dat FP meteen de populairste zou zijn vanaf de intro op de markt met het grootste aanbod maar helaas😑.Vind het trouwens ook jammer dat Jacks Casino geen online casino heeft waarbij ik denk dat Jacks het beter gedaan zou hebben😐

Link to comment
Share on other sites

Op 21-11-2021 om 04:41 zei Saskia2502:

 

Hallo :)

Op 16-11 kreeg ik van Fair Play casino een aanbieding 50€ storten 50% bonus en 100 spins op een aantal kasten van microgaming 20 per dag verdeeld over 5 dagen.

Na een eerdere storting ( vrijwel direct na online gaan) was ik eigenlijk al klaar om te spelen hier want zowel vastlopende spellen als meerdere malen in een spel alles vastgelopen of eruit gegooid worden en dat is echt iets wat ik maar ik denk heel veel spelers bloed irritant vind en dus nooit meer gespeeld.

Maar toen die aanbieding kwam waren we ruim een maand verder en hey Fair Play toch een wat ‘bekender’ casino heeft vast wat opstart problemen gehad net als vrijwel elk nieuw online casino dus een nog een kans geven is dan best ‘fair’emoji23.pngemoji256.png

Nadat ik ben begonnen met dus 50€ inleg en 25€ bonus waar ik voor mijn idee ik ben alleen slot speler en 20ct Max 40ct inzet dus geen grote speler nog nooit zo snel doorheen was! Maar als je speelt ook je verlies nemen geen probleem gelukkig!

Toen de 20 spins op het spel legacy of oz uitgekozen als bonus en 2 de ronde van de 20 hop bonus ronde en in de bonus weer een bonus erbij gaat lekker zou je denkenemoji23.png hadden ze van Fair Play misschien ook bedacht want bam kreeg de melding saldo ontoereikend emoji848.pngvreemd uitloggen weer inloggen alle cookies opgegeten en nog maar eens… dat nog eens duurt tot op de dag van vandaag en na 3 x zelf een nette mail en een chat te hebben gestuurd is het enige antwoord ja we weten het niet je hoort van ons als het is opgelost.. inmiddels 21-11 dus 5 dagen verder compleet niks gedaan gehoord of wat voor vorm van info dan ook vanuit Fair Play!

Sorry ik begrijp echt dat er een technische fout kan optreden alle begrip en geduld en dat dat even duurt ook geen probleem maar na 5 dagen en niks laten weten ben ik echt klaar met dit casino en was mijn eerste ervaring de juiste! Als dit opgelost is account bij Fair Play sluiten en hopelijk dat ik een ander leuk casino emoji620.png alleen slots spelen vind waar alles wel een beetje loopt en een wat groter keuze aanbod in slots heeft!

Dank alvast voor het lezen van mijn gefrustreerde berichtje ahahahhaahb maar is gewoon erg jammer! emoji256.pngemoji256.pngemoji256.png

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Gewoon naar BetCity gaan☺

Link to comment
Share on other sites

Op 21-11-2021 om 04:41 zei Saskia2502:

 

Hallo :)

Op 16-11 kreeg ik van Fair Play casino een aanbieding 50€ storten 50% bonus en 100 spins op een aantal kasten van microgaming 20 per dag verdeeld over 5 dagen.

Na een eerdere storting ( vrijwel direct na online gaan) was ik eigenlijk al klaar om te spelen hier want zowel vastlopende spellen als meerdere malen in een spel alles vastgelopen of eruit gegooid worden en dat is echt iets wat ik maar ik denk heel veel spelers bloed irritant vind en dus nooit meer gespeeld.

Maar toen die aanbieding kwam waren we ruim een maand verder en hey Fair Play toch een wat ‘bekender’ casino heeft vast wat opstart problemen gehad net als vrijwel elk nieuw online casino dus een nog een kans geven is dan best ‘fair’emoji23.pngemoji256.png

Nadat ik ben begonnen met dus 50€ inleg en 25€ bonus waar ik voor mijn idee ik ben alleen slot speler en 20ct Max 40ct inzet dus geen grote speler nog nooit zo snel doorheen was! Maar als je speelt ook je verlies nemen geen probleem gelukkig!

Toen de 20 spins op het spel legacy of oz uitgekozen als bonus en 2 de ronde van de 20 hop bonus ronde en in de bonus weer een bonus erbij gaat lekker zou je denkenemoji23.png hadden ze van Fair Play misschien ook bedacht want bam kreeg de melding saldo ontoereikend emoji848.pngvreemd uitloggen weer inloggen alle cookies opgegeten en nog maar eens… dat nog eens duurt tot op de dag van vandaag en na 3 x zelf een nette mail en een chat te hebben gestuurd is het enige antwoord ja we weten het niet je hoort van ons als het is opgelost.. inmiddels 21-11 dus 5 dagen verder compleet niks gedaan gehoord of wat voor vorm van info dan ook vanuit Fair Play!

Sorry ik begrijp echt dat er een technische fout kan optreden alle begrip en geduld en dat dat even duurt ook geen probleem maar na 5 dagen en niks laten weten ben ik echt klaar met dit casino en was mijn eerste ervaring de juiste! Als dit opgelost is account bij Fair Play sluiten en hopelijk dat ik een ander leuk casino emoji620.png alleen slots spelen vind waar alles wel een beetje loopt en een wat groter keuze aanbod in slots heeft!

Dank alvast voor het lezen van mijn gefrustreerde berichtje ahahahhaahb maar is gewoon erg jammer! emoji256.pngemoji256.pngemoji256.png

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Alleen al spellen die vastlopen is al bloedirritant vooral als de eigen internetverbinding gewoon op orde is.Ik heb FP online ook ff geprobeerd en diverse spellen liepen vast idd.Alleen al vastlopende spellen is voor mij een reden om te stoppen bij betreffende aanbieder.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Op 21-11-2021 om 12:29 zei Wolfie:

Zou de KSA dat nou ook monitoren? Nederlandse spelers zouden toch sneller, beter en veiliger geholpen worden na de regulering? Was niet 1 van de "grote" vereisten van een casino vergunning dat het casino 24/7 bereikbaar moet zijn en klachten en vragen adequaat en deskundig op moet lossen?

De realiteit is dat het spelaanbod bij werkelijk alle partijen fors achteruit is gegaan, de helpdesks veelal clueless en traag zijn (en soms inderdaad gewoon helemaal niet reageren). Uitbetalingen werden vroeger bij partijen als Unibet en LeoVegas binnen een uur (soms zelfs binnen 5 minuten) verwerkt. Als ik een uitbetaling bij Toto Casino doe, mag ik 2-3 dagen wachten. 

Een account aanmaken bij Holland Casino heb ik opgegeven. Krijg gewoon mijn ID niet geupload, alles loopt vast. Heb het na drie pogingen opgegeven. Fair Play begin ik niet eens aan. Een helpdesk die niet functioneert is een "recipe for disaster". Nu gaat het misschien alleen om het mislopen van wat gratis spins, maar wat als je 10k wil uitbetalen en het gaat verkeerd? Wie gaat je dan helpen?

KSA moet snel actie ondernemen dunkt mij

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Op 21-11-2021 om 04:41 zei Saskia2502:

 

Hallo :)

Op 16-11 kreeg ik van Fair Play casino een aanbieding 50€ storten 50% bonus en 100 spins op een aantal kasten van microgaming 20 per dag verdeeld over 5 dagen.

Na een eerdere storting ( vrijwel direct na online gaan) was ik eigenlijk al klaar om te spelen hier want zowel vastlopende spellen als meerdere malen in een spel alles vastgelopen of eruit gegooid worden en dat is echt iets wat ik maar ik denk heel veel spelers bloed irritant vind en dus nooit meer gespeeld.

Maar toen die aanbieding kwam waren we ruim een maand verder en hey Fair Play toch een wat ‘bekender’ casino heeft vast wat opstart problemen gehad net als vrijwel elk nieuw online casino dus een nog een kans geven is dan best ‘fair’emoji23.pngemoji256.png

Nadat ik ben begonnen met dus 50€ inleg en 25€ bonus waar ik voor mijn idee ik ben alleen slot speler en 20ct Max 40ct inzet dus geen grote speler nog nooit zo snel doorheen was! Maar als je speelt ook je verlies nemen geen probleem gelukkig!

Toen de 20 spins op het spel legacy of oz uitgekozen als bonus en 2 de ronde van de 20 hop bonus ronde en in de bonus weer een bonus erbij gaat lekker zou je denkenemoji23.png hadden ze van Fair Play misschien ook bedacht want bam kreeg de melding saldo ontoereikend emoji848.pngvreemd uitloggen weer inloggen alle cookies opgegeten en nog maar eens… dat nog eens duurt tot op de dag van vandaag en na 3 x zelf een nette mail en een chat te hebben gestuurd is het enige antwoord ja we weten het niet je hoort van ons als het is opgelost.. inmiddels 21-11 dus 5 dagen verder compleet niks gedaan gehoord of wat voor vorm van info dan ook vanuit Fair Play!

Sorry ik begrijp echt dat er een technische fout kan optreden alle begrip en geduld en dat dat even duurt ook geen probleem maar na 5 dagen en niks laten weten ben ik echt klaar met dit casino en was mijn eerste ervaring de juiste! Als dit opgelost is account bij Fair Play sluiten en hopelijk dat ik een ander leuk casino emoji620.png alleen slots spelen vind waar alles wel een beetje loopt en een wat groter keuze aanbod in slots heeft!

Dank alvast voor het lezen van mijn gefrustreerde berichtje ahahahhaahb maar is gewoon erg jammer! emoji256.pngemoji256.pngemoji256.png

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Bizar gewoon.En 100 gratis spins verdeeld over 5 dagen is ook merkwaardig....dat dat niet op 1 dag mag worden gespeeld🙁

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Bizar gewoon.En 100 gratis spins verdeeld over 5 dagen is ook merkwaardig....dat dat niet op 1 dag mag worden gespeeld

Ja echt hè MOET je nog 4 dagen achter elkaar terug maar schrale troost van m’n eerste dag 20 spins spins 3 een dubbele bonus en vanaf toen was het stil wel echt zuinig heb nog dus tegoed staan mooi


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...