Skip to content
Logo Oranje Palace
Oranje Palace

100% Welkomstbonus

Speel hier!
Logo 888
Tonybet

3.000+ Spellen

Speel hier!

MetaHero en andere metaverse cryptocoins

Featured Replies

Metaverse coins zijn hot op dit moment. Wat mij betreft de toekomst voor o.a online gaming en social media. Facebook heeft niet voor niks zijn naam veranderd. 

Een wat onbekendere metaverse coin is Metahero. Een bedrijf dat fysieke dingen, spullen, mensen ect scant en in de metaverse wereld zet. Super gaaf natuurlijk.

https://metahero.io/

Ik heb hem via pancakeswap aangeschaft. 

Andere onbekendere metaverse coins met een goede fundamentele basis zijn: Arcadenetwork (net uit) en Multiverse. 

De bekendere die ook op bitvavo te koop zijn: Enjin, mana, Sand, Axie Infinity,  Render Token.

Nog meer fans van metaverse crypto's? ☺️

8 uur geleden zei Lady_Diamond:

Nog meer fans van metaverse crypto's? ☺️

Ik zit er al een tijdje in o.a Enjin, mana, Sand dus mag niet klagen. Ben sinds kort ook ingestapt in Gala, OMI en Rose en heb extra CHZ gekocht.

Ik zit er al een tijdje in o.a Enjin, mana, Sand dus mag niet klagen. Ben sinds kort ook ingestapt in Gala, OMI en Rose en heb extra CHZ gekocht.

Vriend van me draait Gala Nodes. Zieke gains laatste weken. Paar maanden terug 4 gekocht toen ze nog 10k ps waren. Nu onbetaalbaar
6 minuten geleden zei TheGallant:


Vriend van me draait Gala Nodes. Zieke gains laatste weken. Paar maanden terug 4 gekocht toen ze nog 10k ps waren. Nu onbetaalbaar

Ja, mooie verhalen. Ik was bezig met Kadena mining toen die op 0.60 cent stond. Nu staan ze rondom de $20 p.s. Crypto is de manier om nu zoveel mogelijk geld te verdienen. Als je deze trein je voorbij laat gaan, ga je daar geheid spijt van krijgen. 

Ja, mooie verhalen. Ik was bezig met Kadena mining toen die op 0.60 cent stond. Nu staan ze rondom de $20 p.s. Crypto is de manier om nu zoveel mogelijk geld te verdienen. Als je deze trein je voorbij laat gaan, ga je daar geheid spijt van krijgen. 

En een beetje mazzel hebben. En tijdig verkopen. Heleboel mensen die veel verliezen.

Maar kansen genoeg idd

Met name handelaren verliezen continue geld. Als markten omhoog gaan is het voor elke hodler makkelijk geld verdienen. Praktijk leert dat dit te weinig mensen zijn. Ondanks koersen rond all time highs heeft helft van crypto bezitters gewoon verlies. 
metaverse geloof ik zeker in, maar het is wel een extreme hype. Waarderingen zijn insane en er komen dagelijks nieuwe projecten en coins bij. 
waar geloof ik in? Nakamoto games. Mining ook super interessant , ik doe dat via belangen in hut8 en marathon holdings. 
 

tot slot zijn de venture Capital fondsen de way to go om tegen goede prijzen veelbelovende projecten aan te kopen. 

  • Author
15 uur geleden zei JackPot:

Met name handelaren verliezen continue geld. Als markten omhoog gaan is het voor elke hodler makkelijk geld verdienen. Praktijk leert dat dit te weinig mensen zijn. Ondanks koersen rond all time highs heeft helft van crypto bezitters gewoon verlies. 
metaverse geloof ik zeker in, maar het is wel een extreme hype. Waarderingen zijn insane en er komen dagelijks nieuwe projecten en coins bij. 
waar geloof ik in? Nakamoto games. Mining ook super interessant , ik doe dat via belangen in hut8 en marathon holdings. 
 

tot slot zijn de venture Capital fondsen de way to go om tegen goede prijzen veelbelovende projecten aan te kopen. 

Ja, handelaren die met futures en leverage traden kunnen behoorlijk nat gaan. Ik doe vooral DCA en kopen in de dip. 

Nakamoto games? 

Venture capital fondsen? Neem aan een redelijke bedrag in beginnende projecten investeren? Dan moet je ook geluk hebben dat zo'n project inderdaad van de grond komt en de meeste moet je toch weer snel verkopen, zodra ze net live zijn. 

Lastige bij kopen van de dip is dat je nooit weet hoe groot de dip is + je er van uit gaat dat we uiteindelijk altijd nieuwe highs neer gaan zetten. 
Ik denk overigens dat handelaren zonder leverage ook meer dan de helft verliesgevend zijn. 

VC is voor de lange termijn (>5 jaar) en geef je inderdaad je geld uit handen voor minimaal die termijn. De fondsen kopen/verkopen wanneer het hen goed acht, maar hebben wel de mogelijkheid en kennis om als eerste ergens bij te zijn.

 

hebben we nu de dip gehad?

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

Important Information

By visiting Onetime, you will agree to our Terms of Use, Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

Account

Navigation

Search

Search

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.