Jump to content

Verdwijnende bonussen

Recommended Posts

Hallo Onetimers,

Ik heb al meerdere keren gehad dat een bonus na het activeren niet in "actief"  komt te staan, maar gewoon weg is na het accepteren van de voorwaarden.

Ik neem aan dat meer mensen hier problemen mee hebben omdat ik ook al een paar keer een test voorbij heb zien komen in de bonus tab. 

Sowieso zijn de bonussen vrij slecht in vergelijking met andere sites naar mijn idee en de odds ook minder dan elders.

• Like 1

1 minuut geleden zei FreebetFreddie:

Hallo Onetimers,

Ik heb al meerdere keren gehad dat een bonus na het activeren niet in "actief"  komt te staan, maar gewoon weg is na het accepteren van de voorwaarden.

Ik neem aan dat meer mensen hier problemen mee hebben omdat ik ook al een paar keer een test voorbij heb zien komen in de bonus tab. 

Sowieso zijn de bonussen vrij slecht in vergelijking met andere sites naar mijn idee en de odds ook minder dan elders.

Klopt, heb ik ook last van. Soms staat hij wel nog bij verlopen, maar volgens mij niet eens altijd. Die 'Test'-bonus heb ik ook een tijdje bij mijn lopende bonussen gehad. Ik hou persoonlijk vrij secuur bij in een excel bestand waar ik op wed, welke freebets/spins ik waar nog krijg en aan welke voorwaarden ik nog moet doen om een bepaalde bonus rond te spelen. Anders dan dat ook doen nadat je een actie activeert, helaas geen andere oplossing voorlopig denk ik.

1 uur geleden zei FreebetFreddie:

Die freebet krijg je pas nadat je zelf €5 hebt ingezet, na de wedstrijd. De vorige keer met een free spin actie ging het uiteindelijk goed ondanks dat de bonus niet meer te zien was na het accepteren. 

Klopt, ik zal ook al te kijken maar daarna de mail nog eens goed gelezen.