SCi Posted December 8, 2021 Report Share Posted December 8, 2021 Het viel me op dat betcity de mogelijkheid bied om naast de gebruikelijke ideal ook met credit card te storten. Opmerkelijk want andere vergunde partijen doen dat niet zover ik weet. Tijd om eens een poging te doen... Na invullen van de gegeven kon ik de transactie authoriseren. Dat lukte maar gaf meteen daarna een rare foutmelding. Voor zover na te gaan is er niets geboekt ; zowel bij betcity als van mijn creditcard.. Tijd voor een livechat. De wachtrij was niet al te lang maar de respons was gelijk aan die van LeoVegas een tijd geleden ; hij staat niet op hele naam... Creditcards staan maar zelden op volledige voor- en achternaam. Een tikje krukkig naar mijn idee , waarom dan uberhaupt CC als stortoptie aanbieden als je op voorhand weet dat je dit niet aan de reeds bekende gegevens kunt koppelen ? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted December 8, 2021 Report Share Posted December 8, 2021 @BetCity Helpdesk kom er maar in. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCi Posted December 9, 2021 Author Report Share Posted December 9, 2021 Update via de mail : Storting is afgekeurd omdat er een betaling is gedaan vanaf een rekening die niet op je eigen naam staat... 🙄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCi Posted December 10, 2021 Author Report Share Posted December 10, 2021 (edited) Nieuwe poging ; via de livechat werd verteld dat het soms de 1e keer werd geblockt dus dan doen we een 2e poging. Zonder succes ; ook deze werd geblokt en kreeg eenzelfde mailtje... Wederom de livechat in ; reactie : "neem contact op met je creditcard maatschappij " .... 🙄 Daar is geen vuiltje aan de lucht want ik kan de transactie authoriseren... betcity weigerd vervolgens de betaling.. Nieuwe reactie ; "neem contact op met je creditcard maatschappij"... Terwijl ik in de chat zit een 3e poging gedaan ; 414 Request-URI Too Large Overduidelijk dus een fout aan hun kant , niet bij mij... Reactie ; "ik zal navraag doen maar neem toch maar contact op met je creditcard maatschappij" Opmerkelijk ; bij de livechat binnen 2 minuten een medewerker ; aan de telefoon ook na ruim een kwartier nog altijd niets... Ik zou het bijna grappig gaan vinden.. bijna... 🙄 Edited December 10, 2021 by SCi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCi Posted December 10, 2021 Author Report Share Posted December 10, 2021 Na dik 20 minuten dan toch een medewerker aan de lijn. Bar weinig nieuws maar wel ietsje meer context ; wij kennen de kaart en kaarthouder niet dus blocken we de betaling.. Helder , hoe voeg ik de kaart dan aan m'n account toe ? Door authorisatie van een betaling... die word geweigerd... 🙄 Ook na blijven hameren blijft het terug komen op het punt dat men dus blijkbaar absoluut niet lijkt te weten hoe je een 2e betaalmethode wél toegevoegd krijgt.. Eens kijken of mastercard er iets over te zeggen heeft ; de bounces moeten voor hun toch in te zien zijn.. Dat ik een paar kerstcadeautjes zonder enig probleem met diezelfde creditcard kon betalen maakt vast niet uit.. 🙄 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCi Posted December 10, 2021 Author Report Share Posted December 10, 2021 (edited) Update: Mastercard dook er meteen als een havik bovenop en had binnen 3 (!) minuten de oorzaak van het probleem al te pakken. De site stuurt weleenswaar gegevens door voor de betaling ( naam , nummer en datum ) maar verzuimt om daar de authorisatie aan toe te voegen , derhalve word de transactie uiteraard geweigerd... Adyen ( betaalprovider van betcity ) doet dus wel een verzoek maar niet compleet... Benieuwd of men nu wél wakker word bij betcity... Edited December 10, 2021 by SCi 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DennMann Posted December 16, 2021 Report Share Posted December 16, 2021 Mooi dit. Had het inderdaad laatst ook geprobeerd met mijn Neteller debitcard. Ik kreeg ook een foutmelding maar ik dacht dat dit kwam omdat mijn kaart in Dollars staat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCi Posted December 16, 2021 Author Report Share Posted December 16, 2021 Je zou toch denken dat als er de mogelijkheid is om op die manier ook omzet in de boeken te kunnen zetten men onmiddelijk zou toeslaan... Helemaal als je een ander ( terecht ) de schuld kunt geven van het probleem.. ( adyen zit immers fout hier volgens de data die mastercard heeft.. ) Dat je dan niet eens de moeite neemt om je klant van een korte toelichting te voorzien is enigzins tekenend imho... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.