Spring naar bijdragen

Win een FREEBET van 10 euro, voorspel de uitslag van Feyenoord vs Ajax, zondag 14:30u.


Dopey

Aanbevolen berichten

Zondagmiddag is de wedstrijd Feyenoord vs Ajax om 14:30u. 

Voorspel de uitslag en win 10 euro, en als je de eerste doelpuntmaker er ook goed bij voorspelt krijg je 5 euro extra. Bij meerdere juiste voorspellingen kijken we naar de dichtsbijzijnde voorspeelde doelpunt minuut. De winnaar mag de Freebet waarde inzetten via Betcity of Toto.

Ik trap af en doe mee voor de lol. 

Dopey: Feyenoord vs Ajax 1-1 , Linssen minuut 64

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 18-12-2021 om 14:17 zei FreebetFreddie:

0-2

Haller 39e min.

Een aantal goede voorspellingen met 0-2 @DennMann en @Seabert, maar @FreebetFreddie zat er dichtsbij met minuut 39
Gefeliciteerd, je mag 10 euro inzetten op een betje naar keuze. Mag via topic of PM, hou er wel rekening mee dat je mij genoeg tijd geeft om hem te plaatsen voordat de wedstrijd van start gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, Dopey said:

Een aantal goede voorspellingen met 0-2 @DennMann en @Seabert, maar @FreebetFreddie zat er dichtsbij met minuut 39
Gefeliciteerd, je mag 10 euro inzetten op een betje naar keuze. Mag via topic of PM, hou er wel rekening mee dat je mij genoeg tijd geeft om hem te plaatsen voordat de wedstrijd van start gaat.

Nice! Ik ga er even over nadenken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.