Rmnd78 Posted December 26, 2021 Report Share Posted December 26, 2021 (edited) Iemand dit al eens overkomen. Ik had toen de markt open ging in Nederland een account bij TOTO aangemaakt maar nog niet eerder gestort laat staan gespeeld. Ik had Kerstavond geen plannen en de doorsnee uitgekouwde kerstfilms series op tv had ik geen zin in. 50e Gestort op TOTO en "dacht" wat roulette te gaan spelen..... Dat Dacht ik dus idd......... Je moet bij inschrijvingen bij de online casino's in Nederland je stortings "bron" of Bank opgeven. Daar ging het ff mis blijkbaar. Gestort van de ene bank maar had blijkbaar mijn andere bank opgegeven. Allemaal geen ramp natuurlijk, maar de afhandeling is des te vreemder. Ik kon dus de hele stortingsweg bewandelen en handelen, opende een roulette tafel en kreeg de melding, onvoldoende saldo. Eerste gedachte was dus, hmmmnn.....duurt wat langer voor het in mijn account staat dus...........jammer joh. Kreeg tijdens het starten van roulette wel een pop up email van TOTO, en hun Metal coach, wat een aanfluiting is dat overigens. Blablabla verhaal van bedankt voor je eerste storting en welkom en daarna het ken je limieten geneuzel. Terug naar het storting verhaal, die 50e zijn dus wel afgeboekt door TOTO maar niet in mijn account gezet omdat ik dus een storting met een niet opgegeven bank gemaakt heb. Dit vind ik dus echt fnuikend, storend, amateuristisch en crimineel tegelijk. Ipv dat ze de hele storting stoppen met de actie vanuit Ideal en het niet opgegeven banknummer. Nee TOTO incasseert het dus gewoon en geeft daarna pas de foutmelding. Met wat mazzel zal die 50e dus Maandag middag wel terug gestort worden. Klaar met TOTO dus voordat ik er uberhaupt 1 euro ingezet hebt. Edited December 26, 2021 by Rmnd78 (see edit history) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TV78 Posted December 26, 2021 Report Share Posted December 26, 2021 Het is te hopen dat het maandag automatisch wordt teruggestort, want de klantenservice is echt hel. Als je niet telefonisch contact opneemt althans. Ik heb nooit een inhoudelijke reactie gekregen op mijn vragen, waarvan ik de eerste stelde begin oktober. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rmnd78 Posted December 26, 2021 Author Report Share Posted December 26, 2021 Mocht het Maandagmiddag niet terug gestort zijn ga ik er wel een mailtje aan wagen natuurlijk. Live chat is "leuker" maar dat wil ik ze niet aan doen 🤪 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reno Posted December 26, 2021 Report Share Posted December 26, 2021 @Rmnd78 succes. Ik vind dit ook zeer slecht geregeld....wel storten, maar niet spelen. Daarintegen weet ik niet of ze kunnen weten dat je betaalt vanaf een andere betaalrekening, want jij geeft de opdracht via een 3de partij. Zij ontvangen het geld dan met bijhorend rekeningnummer en zien dan pas dat het geld van een andere rekening komt. Dus jah.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted December 26, 2021 Report Share Posted December 26, 2021 En dan te bedenken dat ze een overheidscasino zijn met meer dan een half miljoen actieve casino spelers, komen ze wel als winnaar uit de bus momenteel. Hoe dat volgend jaar mag zijn is gissen, aan het producten ligt het niet maar support is in veel gevallen dramatisch te bereiken of mee te communiceren. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aerschtuner Posted December 26, 2021 Report Share Posted December 26, 2021 Ik had hetzelfde bij GG poker. Duurde paar dagen en toen was het geld terug. Kreeg daarna pas een mailtje met uitleg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted December 27, 2021 Report Share Posted December 27, 2021 Hier vandaag ook een mooie bij Toto: slot toernooi begon om 10.00. Ik spelen en om ongeveer 10.30 zie ik dat de ranglijst opeens weg is. Stond mooi bovenaan, maar nu stond er opeens dat het toernooi om 11.00 begon. Toen het om 11.00 weer startte was ik natuurlijk al mijn behaalde punten kwijt. Ik kreeg even later wel 25 free spins van €1 ter compensatie, maar het is toch wel kneuterig dat dit kan gebeuren. En de klantenservice is inderdaad om te janken. Met bellen was ik de eerste in de wachtrij, maar na 10 minuten nog niet aan de beurt. Er staat geen mailadres op hun site wat je kunt benaderen (ik heb het in elk geval niet gevonden), de live chat knop werkt niet en als je via messenger bericht, duurt het twee dagen voor je antwoord krijgt waarin ze vragen wat ze voor je kunnen doen en als je daar direct op antwoord, hoor je vervolgens niets meer van ze. Te triest voor woorden. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.