Jump to content

Storten


Rmnd78

Recommended Posts

Iemand dit al eens overkomen.

Ik had toen de markt open ging in Nederland een account bij TOTO aangemaakt maar nog niet eerder gestort laat staan gespeeld.

Ik had Kerstavond geen plannen en de doorsnee uitgekouwde kerstfilms series op tv had ik geen zin in.

50e Gestort op TOTO en "dacht" wat roulette te gaan spelen.....

Dat Dacht ik dus idd......... Je moet bij inschrijvingen bij de online casino's in Nederland je stortings "bron"  of Bank opgeven.

Daar ging het ff mis blijkbaar.

Gestort van de ene bank maar had blijkbaar mijn andere bank opgegeven.

Allemaal geen ramp natuurlijk, maar de afhandeling is des te vreemder.

Ik kon dus de hele stortingsweg bewandelen en handelen, opende een roulette tafel en kreeg de melding, onvoldoende saldo.

Eerste gedachte was dus, hmmmnn.....duurt wat langer voor het in mijn account staat dus...........jammer joh.

Kreeg tijdens het starten van roulette wel een pop up email van TOTO, en hun Metal coach, wat een aanfluiting is dat overigens.

Blablabla verhaal van bedankt voor je eerste storting en welkom en daarna het ken je limieten geneuzel.

Terug naar het storting verhaal, die 50e zijn dus wel afgeboekt door TOTO maar niet in mijn account gezet omdat ik dus een storting met een niet opgegeven bank gemaakt heb.

Dit vind ik dus echt fnuikend, storend, amateuristisch en crimineel tegelijk.

Ipv dat ze de hele storting stoppen met de actie vanuit Ideal en het niet opgegeven banknummer.

Nee TOTO incasseert het dus gewoon en geeft daarna pas de foutmelding.

Met wat mazzel zal die 50e dus Maandag middag wel terug gestort worden.

Klaar met TOTO dus voordat ik er uberhaupt 1 euro ingezet hebt.

 

 

 

Edited by Rmnd78 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

@Rmnd78 succes. Ik vind dit ook zeer slecht geregeld....wel storten, maar niet spelen. Daarintegen weet ik niet of ze kunnen weten dat je betaalt vanaf een andere betaalrekening, want jij geeft de opdracht via een 3de partij. Zij ontvangen het geld dan met bijhorend rekeningnummer en zien dan pas dat het geld van een andere rekening komt. 

Dus jah....

Link to comment
Share on other sites

Hier vandaag ook een mooie bij Toto: slot toernooi begon om 10.00. Ik spelen en om ongeveer 10.30 zie ik dat de ranglijst opeens weg is. Stond mooi bovenaan, maar nu stond er opeens dat het toernooi om 11.00 begon. Toen het om 11.00 weer startte was ik natuurlijk al mijn behaalde punten kwijt. Ik kreeg even later wel 25 free spins van €1 ter compensatie, maar het is toch wel kneuterig dat dit kan gebeuren.

En de klantenservice is inderdaad om te janken. Met bellen was ik de eerste in de wachtrij, maar na 10 minuten nog niet aan de beurt. Er staat geen mailadres op hun site wat je kunt benaderen (ik heb het in elk geval niet gevonden), de live chat knop werkt niet en als je via messenger bericht, duurt het twee dagen voor je antwoord krijgt waarin ze vragen wat ze voor je kunnen doen en als je daar direct op antwoord, hoor je vervolgens niets meer van ze. Te triest voor woorden.

  • Sad 4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.