Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
5 uur geleden zei Mellie86:

Nee het is puur om te kijken of ik geen witwasser ben.. en ik werk er aan mee geen probleem ik heb nix te verbergen..  ik nam het risico 10 x een bet van 45 euro te doen op een slot van high5games ik wilde dat al zo lang proberen en dat pakte dus goed uit .

Ze zien dat ik meer gestord heb dan normaal die dag dat ik won.

Kan ik dus niet aantonen hoe ik aan dat geld kom. Waarmee ik heb gestort..en heb gepeeld    mogen ze er voor kiezen niet uitebetalen .

Maar wat mij frustreerd dat ik per direct de documenten heb geuploud ik meteen heb gebeld of het meteen weer nageken kon worden . Dat is dus onmogelijk .

Wachtijd voor revieuw ducumenten. 2 tot 5 werkdagen! 

 

Behalve 36K mis je volgens mij ook een aantal toetsten op je toetsenbord.

Geplaatst
Op 7-1-2022 om 04:10 zei Mellie86:
heb bij Toto online 36000 euro gewonne nadat ik mijn erfenis van mijn vader kreeg en daardoor meer kon storten ...
 
 ze hebben me nog nix uit betaald . 
Ik moest eerst persoonlijke  documenten uplouden met een lange wachttijd ertussen...en dat ze eindelijk na 6 dagen werden nagekeken.. werd mijn geld niet gestord maar vroegen ze opnieuw documenten.. 
Ik begrijp dat van de staat dingen nagekeken moeten worden maar na mijn akte van erfrecht te hebben geuploud + afschriften van mijn  bank..  vind ik t wel mooi geweest.wat betreft mijzelf te bewijzen ik geen crimimineel ben!!!!!
 ik ben nu 12 dagen verder ik wil mijn gewonnen geld... 
 de klantenservice kan ik bellen maar het enige wat ze zeggen ik moet wachten ..
En dat zij niet  de dessbetreffende afdeling direct iets kunne vragen...
. is dit dan de bedoeling ?? Dat als je wint je zo behaldeld word????
Sorry maar dit deel klopt voor geen meter hoe ze hier mee omgaan.
Want gefeliciteerd met je gewonnne geld kan er niet eens vanaf..
Echt schandalig!!!
 
Dan was ik bij 888 casino tenmiste echt een gewaardeerde speler met een persoonlijke vipmaneger ... die ik altyd kon bereiken en mijn Uitbetalingen stonden binne 1 dag op mijn rekening...
Ik mis hun ook onwijs na 10 jaar daar een status hebben opgebouwd en echt nooit me zo kut hebben gevoeld en slecht behandeld als bij 

 Ik hoor helemaal nix van TOTO.  Heb ze nu vanaf donderdag niet meer gebeld. 😤

Geplaatst
Op 7-1-2022 om 13:39 zei Dopey:

Neejo, heeft er helemaal niks mee te maken. Als jij zo'n 10k stort en je wilt 36k uitcashen gaan echt geen alarmbellen af. Buiten dat om stort en cash je uit met dezelfde rekeningnummer, dan ben je denk de domste witwasser ter wereld :P.

Het gaat om grote bedragen, en dat gaat via diverse afdelingen om en heeft tijd nodig, meer niet. 2 a 3 weken is volgens mij best normaal, en ook dat ze nogmaals alle benodigde papieren van je willen hebben. Als je niks verkeerd gedaan hebt, zal het heus wel goed komen, en helemaal als dit via de Toto loopt.

Overigens kunnen er wel andere alarmbellen gaan rinkelen. Als een speler altijd 100 euro per week stort en opeens 10k stort kan het casino denken wtf is dit? En dan is het normaal dat ze wat dingen checken. 

Imo zou dit moeten gebeuren voor een uitbetaling plaatsvind en de balans direct "frozen" moeten zijn. Zodat als het in een opwelling gebeurt de speler beschermt is.

Ik heb mensen uit tilt opeens 10k zien weg spelen terwijl ze normaal 100 speelde.

Geplaatst
15 minuten geleden zei LuukFOD:

Overigens kunnen er wel andere alarmbellen gaan rinkelen. Als een speler altijd 100 euro per week stort en opeens 10k stort kan het casino denken wtf is dit? En dan is het normaal dat ze wat dingen checken. 

Imo zou dit moeten gebeuren voor een uitbetaling plaatsvind en de balans direct "frozen" moeten zijn. Zodat als het in een opwelling gebeurt de speler beschermt is.

Ik heb mensen uit tilt opeens 10k zien weg spelen terwijl ze normaal 100 speelde.

Yes, zeker mee eens. Dit zou je eenvoudig kunnen maken met wat triggers. 5x storten als het normaal 1x is etc.

Geplaatst
1 uur geleden zei DennMann:

Yes, zeker mee eens. Dit zou je eenvoudig kunnen maken met wat triggers. 5x storten als het normaal 1x is etc.

Overigens zou het kunnen dat OP 10k heeft gestort in een uur er 36K van heeft gemaakt en wil uitbetalen. Dan kan t casino nog niet echt reageren. Want een automatisch systeem zal er niet zijn.

Wij moesten (vanuit RG oogpunt) regelmatig klanten bellen en vragen hoe kan het dat je opeens zo een grote sprong hebt gemaakt. (we pakten de vraag wat anders in) dan kon het zijn ik speelde bij 3 casino's maar heb besloten alles bij jullie te doen, een erfenis of mijn wijf is weg kan eindelijk doen wat ik wil. Maar hadden we t idee dat t fout zat dan konden we ingrijpen na zo een gesprekje.

Geplaatst
4 uur geleden zei LuukFOD:

Overigens kunnen er wel andere alarmbellen gaan rinkelen. Als een speler altijd 100 euro per week stort en opeens 10k stort kan het casino denken wtf is dit? En dan is het normaal dat ze wat dingen checken. 

Imo zou dit moeten gebeuren voor een uitbetaling plaatsvind en de balans direct "frozen" moeten zijn. Zodat als het in een opwelling gebeurt de speler beschermt is.

Ik heb mensen uit tilt opeens 10k zien weg spelen terwijl ze normaal 100 speelde.

Precies dit, volgens mij doet Fair play casino dit ook. Wil je hoger spelen, moet je meer papieren inleveren. Dus ik kan me ook zo bedenken dat ze bij je aan de bel trekken als je opeens grof stort in een paar dagen terwijl je normaal veel lager speelt. Vind ik niet meer dan normaal trouwens. 

Geplaatst
1 uur geleden zei Lady_Diamond:

Precies dit, volgens mij doet Fair Play casino dit ook. Wil je hoger spelen, moet je meer papieren inleveren. Dus ik kan me ook zo bedenken dat ze bij je aan de bel trekken als je opeens grof stort in een paar dagen terwijl je normaal veel lager speelt. Vind ik niet meer dan normaal trouwens. 

Begrijp ik ook . Ik wacht t nu af de 2e ronde revieuw van mijn documenten zijn om. nu 5 werkdagen .in totaal wacht ik nu al 17 dagen.       

 

 

Ik ben benieuwd. Wanneer ze me contacten.

 

Geplaatst
4 uur geleden zei Mellie86:

Begrijp ik ook . Ik wacht t nu af de 2e ronde revieuw van mijn documenten zijn om. nu 5 werkdagen .in totaal wacht ik nu al 17 dagen.       

 

 

Ik ben benieuwd. Wanneer ze 

Ik vind het veels te lang duren..  niemand het daarmee eens????   en dan daarbij die belachelijke klantenservice. Aan de telefoon is 24 uur bereikbaar.  Voor nix .

Als ik een probleem heb word er een case aangemaakt . En zegt diegene aan de telefoon dat je moet wachten. 

Case word nooit op geen 1 manier bevestigd.  Geen mail geen melding in acount helemaal nix . Compleet genegeerd word ik. 

Stelletje prutsers  bij TOTO! Bedankt voor dit ultieme wingevoel!!!

En succes met mij nog verder uitkleden .. ik wacht

Geplaatst
37 minuten geleden zei Mellie86:

Ik vind het veels te lang duren..  niemand het daarmee eens????   en dan daarbij die belachelijke klantenservice. Aan de telefoon is 24 uur bereikbaar.  Voor nix .

Als ik een probleem heb word er een case aangemaakt . En zegt diegene aan de telefoon dat je moet wachten. 

Case word nooit op geen 1 manier bevestigd.  Geen mail geen melding in acount helemaal nix . Compleet genegeerd word ik. 

Stelletje prutsers  bij Toto! Bedankt voor dit ultieme wingevoel!!!

En succes met mij nog verder uitkleden .. ik wacht

Ik snap je frustratie,  bijna 3 en halve maand is het TOTO casino nu online, klantenservice is by far het slechtste momenteel: 

En dan te bedenken dat het een Staatsbedrijf is! Misschien de KSA berichten en een klacht indienen?

Geplaatst
13 uur geleden zei Mellie86:

Ik vind het veels te lang duren..  niemand het daarmee eens????   en dan daarbij die belachelijke klantenservice. Aan de telefoon is 24 uur bereikbaar.  Voor nix .

Als ik een probleem heb word er een case aangemaakt . En zegt diegene aan de telefoon dat je moet wachten. 

Case word nooit op geen 1 manier bevestigd.  Geen mail geen melding in acount helemaal nix . Compleet genegeerd word ik. 

Stelletje prutsers  bij Toto! Bedankt voor dit ultieme wingevoel!!!

En succes met mij nog verder uitkleden .. ik wacht

Als je niet langer wilt wachten ga je toch naar het hoofdkantoor, daar zitten ze echt niet te wachten op boze klanten die te lang op veel geld wachten. Beetje dreigen met de media helpt ook er wel bij. 

Geplaatst

@Mellie86

Heeft u een vraag?
Bel: 070 - 550 08 52

 

Heb je dit nummer al eens geprobeerd? Is het algemene nummer van De Nederlandse Loterij, waar TOTO onderdeel van is. Net een iets ander nummer dan van TOTO zelf. Ik zou direct zeggen dat je al 17 dagen wacht op je geld en dat je direct met tweede of derdelijns support/leidinggevende wilt spreken.

De eerstelijns support gaat je waarschijnlijk weer van het kastje naar de muur sturen namelijk.

Geplaatst
2 hours ago, Dopey said:

Als je niet langer wilt wachten ga je toch naar het hoofdkantoor, daar zitten ze echt niet te wachten op boze klanten die te lang op veel geld wachten. Beetje dreigen met de media helpt ook er wel bij. 

De klantenservice van TOTO is natuurlijk ronduit en dit duurt allemaal veel te lang, maar ik zou dit echt alleen doen als last resort.

De vraag is of er nu überhaupt iemand aanwezig is daar die er iets zinnigs over kan zeggen (thuiswerk) als je er onaangekondigd naartoe gaat. Ik denk dat consumentenprogramma’s ook niet echt enthousiast worden van deze case, als het echt maanden gaat duren maak je wellicht meer kans.

 

Geplaatst
1 uur geleden zei DennMann:

Misschien helpt het iets...

image.png.04a4da1a6c1e7f5bad2667af611b4d8f.png

Hoi ik ben Melanie een vrouw van 35 . Heel erg bedankt voor de moeite. Ik heb al dat nummer geprobeerd en dan alsnog verbind ze me door met die totolijn omdat zij niet in de TOTO acounts meekankijken.

Ik denk ondertussen echt waar ben ik in beland. Is dit de manier om mij te beschermen??

Voel me echt bestolen als ik t niet snel krijg.   

Geplaatst
15 uur geleden zei TheGreatOne:

Ik snap je frustratie,  bijna 3 en halve maand is het Toto casino nu online, klantenservice is by far het slechtste momenteel: 

En dan te bedenken dat het een Staatsbedrijf is! Misschien de KSA berichten en een klacht indienen?

Ja ik ga dit ook maar doen wat heb ik te verliezen haha

Geplaatst
6 minutes ago, Mellie86 said:

Ik denk ondertussen echt waar ben ik in beland. Is dit de manier om mij te beschermen??

Voel me echt bestolen als ik t niet snel krijg.   

Hardstikke vervelend dat je nog niet betaald hebt gekregen en ik hoop dat je issue snel naar tevredenheid opgelost wordt.

Mocht je in de verleiding komen om te gaan spelen, kun je bij TOTO zélf instellen dat je een tijdje niet kan spelen.

image.thumb.png.03890db6e244aec6c7b1bb7e0988a850.png


 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Rudi:

Hardstikke vervelend dat je nog niet betaald hebt gekregen en ik hoop dat je issue snel naar tevredenheid opgelost wordt.

Mocht je in de verleiding komen om te gaan spelen, kun je bij Toto zélf instellen dat je een tijdje niet kan spelen.

image.thumb.png.03890db6e244aec6c7b1bb7e0988a850.png


 

HEB ALLES ONDER CONTROLLE.  Met mijn speelgedrag na al  10 jaar bij  888 te hebben gespeelt. 

Alleen dat is  door de staat van me afgepakt. 

Omdat ze nederlanders misleid hebben met reclame. Nou nou wat erg.

En nu gaan ze me ook nog in de wegzitten met mijn gewonnen geld .

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.