Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst (bewerkt)

Ik had zelfs een bonus van 1000 euro van ze gekregen omdat ik al 10 jaar speelde ik won toen 10.000.  Een maand daarna was de site niet meer bereikbaar. Door de nieuwe regels.

Heb dat uiteraard uitbetaald gekregen 3 dagen daarna.

bewerkt door Mellie86
Geplaatst (bewerkt)

 

image.png.84cec4fd8abd36021485456abe7dfed1.png

On 1/7/2022 at 12:21 PM, Rudi said:

Niets persoonlijks richting Mellie86, en ik post dit vaker in threads met speler issues, maar we zien op een forum zoals dit altijd alleen de kant van de speler,
en soms kunnen heel relevante details ontbreken. online casino's zullen op een forum niet op individuele gevallen in gaan.

Toto heeft hier een wettelijke verplichting voor het nemen van maatregelen mbt integriteitsrisico's van de kansspelen, en de mogelijke implicaties voor het niet nakomen zijn enorm.

Vroeg of laat worden ook de Nederlandse vergunde casino's geconfronteerd met oplichters, katvangers e.d. en lezen we ook hun verhalen op fora zoals deze.


Nou Dopey het is dat jij er iets over typt, bij mij waren er eerder twijfels over dit verhaal.

Maakt me verder niet uit hoe dat precies zit in deze casus maar ik wijs wel even op de mogelijkheid omdat TOTO hier wordt neergezet als een aanbieder met slechte klantenservice en zich hier niet gaat / kan verdedigen.

TOTO heeft overigens de klachtenprocedure netjes op de website staan:
https://www.toto.nl/klantenservice/klachtenprocedure
In deze klachtenprocedure kun je lezen dat TOTO de oorspronkelijke klacht binnen 72 uur heeft geregistreerd, alle aanbieders moeten dit als wettelijke verplichting, en binnen acht weken na ontvangst moet zijn afgehandeld.

Indien je bij TOTO niet tevreden bent over de afhandeling van je klacht, kun je buiten de gebruikelijke route via Kansspelautoriteit ook terecht bij de Ombudsman Toto:
https://www.toto.nl/ombudsman 

Mellie, ik hoop dat mijn twijfels ongegrond zijn en succes met naar tevredenheid afhandelen van je issue.
 

bewerkt door Rudi
Geplaatst

@Mellie86

Hallo, mijn excuses voor de late reactie. Is inderdaad een lastig verhaal. Normaliter zou een controle binnen een dag of twee in orde moeten zijn. Echter kan het door de enorme drukte sinds 1 oktober inderdaad langer duren. Vooral wanneer er documenten geleverd zijn die niet voldoen aan de eisen. Hopelijk worden zijn documenten goedgekeurd zodat er direct een uitbetaling kan plaatsvinden. ^Gershon

Geplaatst
28 minuten geleden zei DennMann:

@Mellie86

Hallo, mijn excuses voor de late reactie. Is inderdaad een lastig verhaal. Normaliter zou een controle binnen een dag of twee in orde moeten zijn. Echter kan het door de enorme drukte sinds 1 oktober inderdaad langer duren. Vooral wanneer er documenten geleverd zijn die niet voldoen aan de eisen. Hopelijk worden zijn documenten goedgekeurd zodat er direct een uitbetaling kan plaatsvinden. ^Gershon

Aan dit soort standaard reacties heb je ook geen fuck aan. 

Er moet gewoon een casemanager erop gezet worden due binnen 48ur met een normaal reactie komt waar Mellie86 iets aan heeft.

Geplaatst

Ik word echt gek gemaakt hoor.. gister heb ik naar het hoofdkantoor gebeld om 9:00 sochtends.  Ik dacht eindelijk dat iemand me serieus ging helpen...hij zou naar boven lopen naar de afdeling financieen. En vragen waarom er geen vooruitgang is. En mij daar zo snel mogelijk over terug bellen

Maar nee alweer valse beloftes ... ik werd  teruggebeld einde van de dag. Om 1800

De informatie die deze pesoon gaf.. was.

Hallo mevrouw ik heb u vanmorgen aan de telefoon gehad??   Ik kan u vertellen dat u niks meer hoeft te doen en moet afwachten tot de documenten zijn goedgekeurd!!! 

🤢🤢🤮 ik zeg wat heb ik hier nou weer aan! Alweer geen nieuwe info je zou me toch verder helpen..

Ja mevrouw ik begrijp dat het frustrerend is maar  dit is de enige informatie die ik u kan geven.. 

 

Geplaatst
1 minuut geleden zei Mellie86:

Ik word echt gek gemaakt hoor.. gister heb ik naar het hoofdkantoor gebeld om 9:00 sochtends.  Ik dacht eindelijk dat iemand me serieus ging helpen...hij zou naar boven lopen naar de afdeling financieen. En vragen waarom er geen vooruitgang is. En mij daar zo snel mogelijk over terug bellen

Maar nee alweer valse beloftes ... ik werd  teruggebeld einde van de dag. Om 1800

De informatie die deze pesoon gaf.. was.

Hallo mevrouw ik heb u vanmorgen aan de telefoon gehad??   Ik kan u vertellen dat u niks meer hoeft te doen en moet afwachten tot de documenten zijn goedgekeurd!!! 

🤢🤢🤮 ik zeg wat heb ik hier nou weer aan! Alweer geen nieuwe info je zou me toch verder helpen..

Ja mevrouw ik begrijp dat het frustrerend is maar  dit is de enige informatie die ik u kan geven.. 

 

😪

Geplaatst
16 uur geleden zei Dopey:

Aan dit soort standaard reacties heb je ook geen fuck aan. 

Er moet gewoon een casemanager erop gezet worden due binnen 48ur met een normaal reactie komt waar Mellie86 iets aan heeft.

Dankjewel dopey

Geplaatst

Normaliter ben ik altijd erg sceptisch met dit soort topics, vaak ligt het aan de speler en mist er wat informatie. Gestort vanaf verschillende rekeningen, anagetrouwde naam en eigen naam door elkaar gebruiken etc. Echter heb ik nu het gevoel dat ts wel alles aardig op orde heeft en hier echt wel ‘tegen’ gezeten wordt door TOTO. Waarom TOTO dat zou doen weet ik niet, maar het voelt niet helemaal fair wat er gebeurt. Sowieso geen hoge pet op van TOTO. Gaat zoveel mis, ook met bonussen etc.

Geplaatst
15 minuten geleden zei Mellie86:

ik was vrijdag gebeld dat ik nog 1 document moest uploaden.. en als ik dat dan deed zouden ze meteen uitbetalen. 

Nu eindelijk is het goedgekomen.. bedankt voor alle tips van iedereen .

Dank voor de update, fijn dat het eindelijk is goed gekomen. Wat is nu je plan, waar ga je in de toekomst spelen?

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.