Spring naar bijdragen

Is OptionClub betrouwbaar?


Nomore

Aanbevolen berichten

OptionClub is de enige aanbieder op het gebied van binaire opties (binary options) die een AFM vergunning heeft. De rest van alle aanbieders van financiele diensten zoals binaire opties (zie bijvoorbeeld binaire opties voor dummies) of van CFD's (zoals bijvoorbeeld het beleggen en gokken met Bux) hebben allemaal een buitenlandse vergunning en maken gebruik van het Europese paspoort om diensten aan te bieden in Nederland.

Het moge duidelijk zijn dat je als Nederlander beter af bent met een bedrijf dat een Nederlandse vergunning, volgens de NL maatstaven, dan een buitenlandse vergunning, hoewel die ook prima kunnen zijn en ik tot op heden nog nooit problemen gehad heb met de verschillende aanbieders.

Optionclub betaalt daarnaast binnen 24 uur de uitbetalingen uit wat ook een pre is zodat je niet lang op je geld hoeft te wachten waar veel aanbieders nogal mee spelen.

We horen graag jullie ervaringen met deze nederlandse partij waar ik ook een eerste review over heb geschreven. Ik ben zelf bezig met verder ervaring aan het opdoen bij deze aanbieder en kom hier in verdere artikelen nog op terug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.