Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Met in deze ronde: Kameroen tegen Burkina Fasso voor de Africa Cup.

De oorspronkelijke aanbieding: Kameroen wint tegen 1.85, ik had hem nog voor 1.80:

image.png.ae3099e4d04f2dade20a45f6aefb36c3.png 

image.png.6a07b2eae039972f4438fc124e5fb514.png

Vers van de pers dit geweldige coronanieuws:
image.png.538ffc30fb1f402b507ae41c510692f2.png

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Nee Rudie, geen zorgen. Twee enorme lompe tackles in het strafschopgebied zorgden voor twee penalties voor Kameroen. Een helftje Afrika Cup kijken en je zit er meteen weer helemaal in. Vliegende tackles alom en natuurlijk ook een blunderende keeper. In dit geval Onana van Inter😉

Geplaatst

@FreebetFreddie Ja de odds op Bingoal op sommige wedstrijden zijn prima.

Op Pinnacle staan zo'n beetje de 'echte' koersen met minimale marges maar als je geen account hebt (zoals ik) krijg je wel vertraagde odds.
Misschien kun je ergens een cryptoclone met live Pinnacle koersen vinden, maar voor het gemak kijk ik zelf meestal op Pinnie.

Volgens de kleine lettertjes van de Bingoal reload bonus telt wagering tegen verhoogde odds niet mee voor het vrijspelen, in de praktijk weet ik niet. 

Geplaatst
1 hour ago, FreebetFreddie said:

Straks komt Ethiopie-Kaapverdische Eilanden. K.E. op Pinnacle voor 2.04 op bingoal 2.1 zonder odds boost. 

Ik heb deze niet gespeeld, maar gaat lekker met 11 tegen 10 man en 0-1 vóór halverwege de tweede helft?

Geplaatst
29 minutes ago, Rudi said:

Ik heb deze niet gespeeld, maar gaat lekker met 11 tegen 10 man en 0-1 vóór halverwege de tweede helft?

Dit soort wedstrijden kijk je niet voor je plezier, wat een niveau. Wel lachen dat Semedo nog wat minuten mocht meepakken. 

Ik had een 4 kleine betjes hierop staan. 0-1 was precies goed, 3 van de 4 gewonnen.

Ik heb het meeste van de €100 boostbets op Senegal en Guinee. Hopelijk valt de Covid roulette niet op 1 van die teams.

• 2 weken later...
Geplaatst
2 uur geleden zei Rudi:

Jammer weer een misser met Ivoorkust.

Nieuwe ronde nieuwe kansen, wie maakt ons los?
Marianne Vos!
inzet max EUR 50

image.thumb.png.5447757935876068edfc0f2873f11d6d.png

Ik pas Rudie. Ben er niet zo zeker van dat ze gaat winnen. Brand was dit seizoen (op het NK na) dominant

Geplaatst

Morgen voor de lunch naar Takumi: gyoza, Ramen noodles en een grote pot bier :) 

Een andere keer wellicht saté kambi, geroosterde eend of gewoon een uitsmijter.
Ik ben heel kieskeurig waar ik sushi eet, maar vind ik wel lekker.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.