Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

^^ zou je bijna wel denken maar is niet het geval al heb ik wel een paar keer in Den Haag gelunchd.

Nou moet vanavond alleen nog ene Thomas Pidcock (nooit eerder van gehoord) winnen en al mijn Bingoal specials van dit weekend zijn binnengekomen!

image.png.0dd8d6f98b2df095e4df6ce6e6982386.png

Geplaatst

Dat was een lekkere lunch met dank aan Bingoal.

Deze week lust ik weer wat lekkers, ben benieuwd of dat Bingoal me wil sponsoren.

image.png.ef7f8e85f47e8688f796f16535277090.png

Hoewel er notoir weinig gescoord wordt in voetvoetbal lijkt me beide teams elk één goaltje niet teveel gevraagd.
Zoals altijd opletten want de odds in de weddenschap kunnen afwijken van de odds in de advertentie en ook nu het geval, scheelt toch een rijksdaalder (knaak)

image.thumb.png.75e3a1ab5866cbaad82afb3e3c16f96a.png 

Geplaatst
12 uur geleden zei FreebetFreddie:

Is jullie max. bet hierop ook zo laag? Was eerder altijd max. €50

Capture.JPG.22aa9235c39d51e4297f22b1198f58a2.JPG

Ik mocht nog 50 euro inzetten. Ik heb echter geen 100 procent profit boost op de eredivisie (max 10 euro) Die heb jij geloof ik wel meen ik in een ander topic gezien te hebben?

Geplaatst (bewerkt)

3 minutes ago, Rudi said:

image.png.2ac4a99e47c7ea8e9f521c8aa177119b.png

Ik had hem nog tegen 1.50 en dat is ook een prima koers. Elders  rond 1.30

image.thumb.png.96f01e73e5ff4160e53bda6b886db03f.png

Ik was net een post aan het  typen en toen verscheen jouw reactie haha. Het lijkt erop dat ik definitief door Bingoal op €12.50 max. inzet ben gezet op de verhoogde odds bet. :( 

bewerkt door FreebetFreddie
Geplaatst

Ik was net een post aan het  typen en toen verscheen jouw reactie haha. Het lijkt erop dat ik definitief door Bingoal op €12.50 max. inzet ben gezet op de verhoogde odds bet.  

Interessant. Ik ben naar € 25 gezet blijkbaar :(
Geplaatst
On 1/29/2022 at 11:00 PM, Rudi said:

Morgen voor de lunch naar Takumi: gyoza, Ramen noodles en een grote pot bier :) 

Een andere keer wellicht saté kambi, geroosterde eend of gewoon een uitsmijter.
Ik ben heel kieskeurig waar ik sushi eet, maar vind ik wel lekker.

Doe je goed. Van die winst die ik haal uit m’n €12.50 bet op PSV kan ik alleen de snackbar betalen.

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.