Jump to content

Spinia betaald maar niet uit!


Recommended Posts

2 weken geleden had ik een positief saldo van ruim 400 euro en wlide cashen.

Tot mijn verbazing bleek het minimum opname bedrag gesteld op 500 E !

Begin vorige week had ik dit dus bereikt, 520 E. Bij aanvraag moest ik eerst de nodige docu toezenden .

Na deze eis maar weer  n cash  aangevraagd, kreeg   een mail dat deze in behandeling was. Echter enkele uren later een mail ", redraw is cancelled by user" Diverse pogingen om via andere uitbetalings org leidde enkel tot de zelfde mail.

Inmiddels heb ik n aparte mailbox met meer dan 10 keer deze afwijzing. Spinia is dus duidelijk bezig met het tegenhouden van betaling. Ik heb div keren met support gechat en hun adviezen opgevolgd maar resultaat noppes.

Wie kan en wil mij helpen om alsnog uitbetaling te krijgen!

Edited by baje54 (see edit history)
Link to comment
Share on other sites

Spinia is een casino van N1 Group.

De EUR 500 minimum opnamelimiet is opmerkelijk.
Deze opnamelimiet staat bij Spinia niet in de voorwaarden zelf, maar wel op hun website als minimum opname bij 'payments' / withdrawal methods.

Wat je zeker moet doen is het volgende: in eerste instantie een klacht indienen bij Spinia zelf.
De procedure staat op de website van Spinia onder Complaints of via de Terms & Conditions, en dan bij complaints.
https://www.spinia.com/terms-and-conditions of https://www.spinia.com/complaints )

Netjes en beleefd aangeven dat het een officiele complaint over langzame uitbetaling is.
Vanaf de klacht hebben ze in principe tien dagen de tijd om je klacht af te handelen.

Mocht je klacht niet naar tevredenheid afgerond worden, is de officiele route om een ADR in te schakelen.
Dat kan onder andere via ThePogg ([email protected]) en die verleent een prima service.

Over Spinia en N1 Gaming nog het volgende: deze groep heeft geen in Nederland gelicenseerd casino en bevindt zich in het vizier van handhavingsbeleid van de Kansspelcommissie. Vorig jaar kregen ze een boete van een half miljoen en verloren in oktober 2021 het juridisch beroep.
https://kansspelautoriteit.nl/aanpak-misstanden/sanctiebesluiten/n1-interactive/

Vanaf december 2021 nemen de meeste N1 casino's waaronder Spinia geen nieuwe Nederlandse klanten meer aan, al hebben ze de deuren (nog) niet helemaal dicht gegooid.

Mocht je klachtprocedure bij Spinia niet lukken, kan het wellicht ook helpen een berichtje naar iemand uit N1 te sturen.
Op een internationaal casinoforum dat werkt met contactpersonen van casino's, is de representative van N1 Gaming  sinds oktober niet meer ingelogd
en ik heb zelf nooit bij N1 gespeeld, heb zelf geen contact aldaar.

Afsluitend toch nog even het volgende: niets persoonlijks maar op fora zoals deze lezen we bij dit soort issues altijd alleen maar de kant van de speler en kunnen relevante details ontbreken of de vork anders in de steel zitten dan voorgesteld. De casino's gaan op internetfora niet in op individuele gevallen.

Succes met afhandeling van je issue in ieder geval!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

"By visiting the Onetime Forum, you agree to our Terms of Use,Privacy Policy and We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.