Spring naar bijdragen

Nieuwe zorgverzekering nodig? [Goedkoper]


TheGreatOne

Aanbevolen berichten

Zelf zit ik al 9 jaar bij de zorgverzekeraar AnderZorg en is gewoon de goedkoopste van Nederland en de service is tot nu toe altijd meer dan uitstekend geweest. Ik betaal nog geen 820€ per jaar (met maximaal eigen risico en vooruit betalen). Mocht je interesse hebben dan kan ik je een refer a friend toesturen zodat je nog een paar tientjes korting krijgt en ik ook :-)

Dit draadje kan ook gebruikt worden aankomende periode om vragen te stellen over zorgverzekeringen en waar je op moet letten en slim is.

Ik zal een eerste tip geven.

De eigen risico is voor iedereen 385€ (dus naast de zorgpremie) betaal je dit ook als je o.a. medicijnen nodig hebt. Je kan dit eigen risico met 500€ verhogen naar 885€ (dus vanaf 386€ betaal je dus zelf tot 885€) en daarboven betaald de zorgverzekering alles. Als je dit doet krijg je 288€ korting en is je risico maximaal 212€ per jaar als je helemaal mis zit. Je kan zelf wel inschatten wat de kans is (als je naar het verleden kijkt hoe vaak je in het ziekenhuis komt of veel medicijnen gebruikt). Een uitstekende Expected Value voor mij met een laag risico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 8 maanden later...

Ik blijf gewoon 'vrolijk' bij CZ omdat ik uitermate tevreden ben over de service en er nooit problemen heb meegemaakt. Geen reden om over te stappen, misschien financieel wel.

Ik betaal 95.50 per maand +22 euro aanvullend (1.412 per jaar)

Vriendin ook 95,50 per maand + 38.10 euro aanvullend (gezinnen) (1603 euro per jaar)

Dit op basis van 385 euro eigen risico.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.