GuusGeluk Posted January 24, 2022 Report Share Posted January 24, 2022 Ik hoor niemand erover, maar dit is toch wel een moment om in te stappen ... Of zie ik het verkeerd 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solidagio Posted January 24, 2022 Report Share Posted January 24, 2022 52 minuten geleden zei GuusGeluk: Ik hoor niemand erover, maar dit is toch wel een moment om in te stappen ... Of zie ik het verkeerd Als je dag en nacht alert kunt zijn wel. Veel te volatiel nog. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ace Posted January 24, 2022 Report Share Posted January 24, 2022 10 minuten geleden zei Solidagio: Als je dag en nacht alert kunt zijn wel. Veel te volatiel nog. Leuk instap moment als je snel wat wilt verdienen. Natuurlijk is er geen garantie, maar als je nog wat geld over hebt dan kan het zeker leuk zijn om hier wat in te stoppen en te wachten tot hij weer op het oude niveau zit. Bij crypto's kan dit al binnen een maand zijn, en een rendement van om en nabij 100% in een maand is zeldzaam. Ik ben het met je eens dat crypto's zeer volatiel zijn, maar daar tegenover staat wel een zeer leuke beloning. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Solidagio Posted January 24, 2022 Report Share Posted January 24, 2022 13 minuten geleden zei Ace: Leuk instap moment als je snel wat wilt verdienen. Natuurlijk is er geen garantie, maar als je nog wat geld over hebt dan kan het zeker leuk zijn om hier wat in te stoppen en te wachten tot hij weer op het oude niveau zit. Bij crypto's kan dit al binnen een maand zijn, en een rendement van om en nabij 100% in een maand is zeldzaam. Ik ben het met je eens dat crypto's zeer volatiel zijn, maar daar tegenover staat wel een zeer leuke beloning. Het tempo van de volatiliteit is zo rap, dat kan je momenteel niet bijhouden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted January 25, 2022 Report Share Posted January 25, 2022 Het is in ieder geval een stuk goedkoper dan een tijd geleden. Als investering lijkt het me een prima moment om te kopen maar besef dat de volatiliteit nog wel even aan zal houden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 25, 2022 Report Share Posted January 25, 2022 Ik hoor niemand erover, maar dit is toch wel een moment om in te stappen ... Of zie ik het verkeerd Je hoort mensen er pas over als ze ‘duur’ inkopen vreemd genoeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pimmio Posted January 25, 2022 Report Share Posted January 25, 2022 In welke token (los van BTC / ETH) hebben jullie het meeste vertrouwen?En welke raden jullie aan om eventueel nu in te stappen ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted January 25, 2022 Report Share Posted January 25, 2022 40 minuten geleden zei Pimmio: In welke token (los van BTC / ETH) hebben jullie het meeste vertrouwen? En welke raden jullie aan om eventueel nu in te stappen ? Kan niemand iets zinnigs over zeggen. Persoonlijk zou ik gewoon wat grote big cap muntjes kopen. Wat spreiden en bij dips verder opkopen. Denk aan SOL, ADA, DOT, AVAX. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady_Diamond Posted January 25, 2022 Report Share Posted January 25, 2022 10 uur geleden zei GuusGeluk: Ik hoor niemand erover, maar dit is toch wel een moment om in te stappen ... Of zie ik het verkeerd tja, wat is een mooi moment? Voor hetzelfde geldt gaat het nog lager, of hij schiet nu omhoog..je weet het niet! Als je van plan bent bij te kopen, doe het dan met safety orders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 31, 2022 Report Share Posted January 31, 2022 Op 25-1-2022 om 08:09 zei Pimmio: In welke token (los van BTC / ETH) hebben jullie het meeste vertrouwen? En welke raden jullie aan om eventueel nu in te stappen ? Privacy coins en dan met name Monero (XMR) met atomic swap en Pirate Chain (ARRR) vanwege het gebruikersgemak. Monero is momenteel ruim 70% lager dan haar all time high, Pirate Chain zelfs 95%. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pimmio Posted September 29, 2022 Report Share Posted September 29, 2022 Dit is een vraag (forum kop) die ik mezelf al maanden stel. Keer op keer denk je ....zal ik ....en dan daarna blijkt dat het toch weer lager kan/gaat. Ik zie voor mijn gevoel ook nog niet echt iets wat ervoor zal zorgen dat het weer aan gaat trekken. Durf mijn portfolio niet meer te bekijken, want dat schieten de tranen in mijn ogen Maarrrrrre ooit komt het allemaal goed (denk ik dan maar) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts