Johnny078 Posted February 5, 2022 Report Share Posted February 5, 2022 Wie kan mij meer wegwijs maken in de nft wereld heb nu opensea en trustwallet maar daar kan je niks zonder creditcard de app rarible werkt ook niet goed en magic Eden kan ik niet eens een account maken ik heb alleen een mobiel op dit moment 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted February 6, 2022 Report Share Posted February 6, 2022 Wie kan mij meer wegwijs maken in de nft wereld heb nu opensea en trustwallet maar daar kan je niks zonder creditcard de app rarible werkt ook niet goed en magic Eden kan ik niet eens een account maken ik heb alleen een mobiel op dit moment Ik kan je helaas niet helpen. Zou zelf ook wel zo’n aapje willen hebben. Wat wil je bereiken? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny078 Posted February 6, 2022 Author Report Share Posted February 6, 2022 5 uur geleden zei TheGallant: Ik kan je helaas niet helpen. Zou zelf ook wel zo’n aapje willen hebben. Wat wil je bereiken? Ik zou eigenlijk gewoon willen kijken of het wat voor mij is mischien iets kopen en dan hopen met winst te verkopen 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted February 6, 2022 Report Share Posted February 6, 2022 Ik ben sinds enkele weken redelijk actief via Solana. Gebruik hiervoor magiceden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted August 26, 2022 Report Share Posted August 26, 2022 Solana nfts zitten weer even in de lift met degods en ABc in de driver seat. Helaas okay beren willen nog niet echt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted August 26, 2022 Report Share Posted August 26, 2022 Degods, en alles wat er mee samenhangt zorgt voor een enorme boost in Solana NFT's op dit moment. Buying more deadgods en Vandals. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted September 7, 2022 Report Share Posted September 7, 2022 Zoals gezegd blijven NFT's extreem hot. Nieuwe ATHs worden neergezet en enorm veel geld stroomt de markt in! ABC (+3000% in een week), Vandals, Jikans, Y00ts, het lijkt allemaal in goud te veranderen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts