JackPot Posted February 16, 2022 Report Share Posted February 16, 2022 De laatste 12 maanden ben ik me elke dag wat verder aan het verdiepen in crypto's. Van simpelweg crypto's kopen om te 'hodlen' tot het arbitreren met futures. Uiteindelijk zoek je een strategie die past bij je risicobereidheid en verwachtingen omtrent crypto's. Persoonlijk ben ik de laatste tijd meer bezig met staking en farming waarbij je je crypto voor langere periode vast zet en hier een vergoeding voor krijgt (3 tot 12 maanden en vergoedingen van 7% tot 500%). Dit doe ik met munten die ik eigenlijk ook wil vasthouden (hodl) maar in de tussentijd wel een extra rendement op kan behalen. Staking en farming brengt natuurlijk ook risico's met zich mee, zoals hacks van smart contracts en dergelijke. Hoe ziet jullie crypto portfolio er uit en hoe handelen jullie hierin? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pimmio Posted February 16, 2022 Report Share Posted February 16, 2022 Ik ben me de laatste tijd meer aan het inlezen op het starten van bijvoorbeeld een strong node , en sowieso in het farmen zoals : https://libero.financial/ , en https://position.exchange/ of https://app.starterra.io/stake Die APY's zijn extreem hoog/goed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted February 16, 2022 Author Report Share Posted February 16, 2022 Ik zie de Libero pagina en voelt als hetzelfde als het Wonderland verhaal. Hier heb ik zelf ook enkele duizenden euro's aan verloren (https://www.coindesk.com/markets/2022/01/27/wonderland-rattled-after-cofounder-tied-to-alleged-quadrigacx-190m-exit-scam/). Anderen waren ook WAGMI o.a. Ik zou daar niet teveel mee doen persoonlijk. De andere twee ken ik persoonlijk niet. Ik doe staking in Merit Circle (NL project), Pocket Wallet (POKT), Orion Protocol (ORN), Cake via Pancakeswap en via Solfarm in Orca en SOL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johnny078 Posted February 17, 2022 Report Share Posted February 17, 2022 @JackPot Mijn portfolio is als volgt Bitcoin eth eth classic solana cardano vechain chainlink 1inch en Shiba bij bitvavo verder bij Binance solano en bij coinbase eth Stort er elke en maand iets bij ene maand iets meer als de andere ligt er aan hoeveel ik missen kan 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted February 23, 2022 Author Report Share Posted February 23, 2022 Hmm zie dat ik een van mijn paradepaardjes niet had gemeld. Wel makkelijker achteraf maar dat is ANC icm UST. Gisteren is mijn inziens een mijlpaal een geweldige gamechanger geweest voor de crypto markt en met name Luna ecosysteem. Voor mij het ultieme bodem signaal. Het is dat ik mijn hypotheek al maximaal heb verhoogd en alles van waarde verkocht heb maar ik ben all-in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted March 17, 2022 Author Report Share Posted March 17, 2022 Pancakeswap vol in de aandacht. Binance gaat gebruikers via de app toegang geven tot pancakeswap. Langzaam maar zeker komen Altcoins weer tot leven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted March 17, 2022 Author Report Share Posted March 17, 2022 Om over de bored ape yacht club nog maar te zwijgen. Airdrops van honderd duizenden dollars vandaag. Geniaal gedaan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted March 21, 2022 Author Report Share Posted March 21, 2022 Vandaag positie in ANC en MIR verkocht ten gunste voor UST. Hogere yields zijn verleden tijd voor die andere assets en dan liever tegen 'no risk' gewoon 20% per jaar pikken op UST. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted March 22, 2022 Author Report Share Posted March 22, 2022 Hmm, beter een dagje kunnen wachten. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts