Spring naar bijdragen

Nieuwe slot releases bij Toto


Rudi

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Vandaag een handjevol oude Netent slots bij Toto: Scruffy Duck, Red Riding Hood, turn Your Fortune, Wolf Cub, Divind Fortunes Megaways, Secrets of Atlantis, Lights en Trollpot 5000.

Geen slechte slots maar ik speel graag de nieuwste titels.

Er zit wel een echte aanrader tussen en dat is Trollpot 5000 omdat je op deze slot voor 1 cent kan spelen en daarmee je restsaldo netjes naar nul kan  spinnen.

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwe slots bij TOTO sinds vorige post: 

  • Genie Nights van Red Tiger (03-2022) 3x3 reels 5 winlijnen:   niet gespeeld
  • 777 Rainbow Respins van Crazy Tooth Studio, Microgaming (02-2022) : 10 minuten gespeeld.
    De respin mechanic is aardig, maar voor mij te kinderachtig irritante sounds/visuals om door te spelen tot de bonus
  • NFT Megaways van Red Tiger(09-2021) : slot spreekt mij niet aan, gestopt na paar minuten spelen
  • The Greatest Train Robbery van Red tiger (06-2019) : slot spreekt mij niet aan, gestopt na 10 spins 
  • Twin4timer van Stakelogic (02-2022) : als ik Stakelogic speel, dan met jackpot op Betcity. Of op een kabinet in de gokhal. Geen reden om deze op TOTO te spelen, voor je het weet verlies je op lollystakes honderden euro zonder kans om terug te komen.
  • 15 Crystal Roses a tale of love van Play n Go (01-2022) mooie productie, er zitten mechanics in a la 'sword and the grail' / green knight met die oplopende multiplier.
    Tot één bonus gespeeld, iets van 50x op een 10x bonus multiplier. 
  • Lava Lava van Thunderkick.(02-2022) Ook deze maar één bigwin gespeeld, viel niet tegen. Een kleine win met veel multipliers gescoord.
    Thunderkick slots vind ik altijd wel aardig, deze ga ik nog wel eens proberen.
  • Captain Xeno's earth adventure van Play n Go (12-2021) Viel me niet tegen, best een tijdje op doorgespeeld.
  • 15 trident swift hits van Pear Fiction, Microgaming (02-2022) Wel eens leuk om op dual screen te spelen. Goede productie ook maar ik ga hem niet gauw weer spelen wegens de  vermoede windistributie
  • Sister of the Sun van Play n Go (09-2021) Moon Princess / Rise of Olympus - achtige 5x5 grid slot met multiplier die verder door kan lopen. 
    Ik vind die andere twee genoemde slots leuker.
  • Troll Hunters 2  van Play n Go (09-2019) Ah leuk dat TOTO deze klassieker heeft toegevoegd. Ik vind Troll Hunters 2 en Golden Ticket 2 beide beter dan het origineel. 
    Dat komt door de win distributie. De kaart leeg spelen levert 500x op en dat gebeurt af en toe.
    TH2.jpg.522e3c6c600ed6a79ffd3b887b1ed440.jpg

 

  • Masters of Valhalla van Snowborn Games , Microgaming (02-2022)
    TOTO toont deze slot als een exclusive.
    De base game is op 5x4 reels (niet gespeeld) maar er zijn ook twee bonus buys beschikbaar.
    De reguliere bonusbuy is 50x stake en de luxe bonusbuy 100x stake. De bonus is een 'money train' achtige, maar allemaal wel goed verzorgd.
    Ik heb een kwartiertje bonus buy gedaan op deze slot en kom er nog wel eens terug.
    image.png.f681430dcf685c4c1cd60676fb1887c6.png

 

Update: ik heb net de basegame gespeeld. Verrassend goed, met random features icm de verschillende goden, en een spaarfunctie voor 'heartstoppers' (= bonus symbool op rol 1 en 3) 
Alles bij elkaar best een goede slot. Daarmee heeft TOTO twee goede exclusives, de andere is the G.O.A.T.

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds vorige keer weer een handjevol 'nieuwe' slots bij TOTO, waaronder Hacksaw Tasty Treats en Hacksaw Double Rainbow.
Allebei beetje meh titels naar mijn mening.

TOTO heeft ook de gloednieuwe NoLimit City slot Misery Mining .
Enige game info vind je op de website van NLC: https://www.nolimitcity.com/games/misery-mining/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Rudi:

Sinds vorige keer weer een handjevol 'nieuwe' slots bij Toto, waaronder Hacksaw Tasty Treats en Hacksaw Double Rainbow.
Allebei beetje meh titels naar mijn mening.

Toto heeft ook de gloednieuwe NoLimit City slot Misery Mining .
Enige game info vind je op de website van NLC: https://www.nolimitcity.com/games/misery-mining/

deze zag ik net op op jacks staan. max 70.000 x je basisinzet is niet mis 🤩

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minutes ago, Lady_Diamond said:

deze zag ik net op op jacks staan. max 70.000 x je basisinzet is niet mis 🤩

Het verschil tussen TOTO en Jacks voor deze slot is dat Jacks de mogelijkheid tot bonusbuying heeft uitgeschakeld.
Dat is wel een stuk goedkoper en veiliger voor de speler, maar reduceert de kans op 70.000x je basisinzet tot 1 op 60 miljoen.

Uit de eerder door mij gelinkde productpagina van Nolimit City:
image.png.0546916adc4f76eeac6ccb32c68710d5.png

De duurste bonus buy op deze slot kost 1000x, en is ook te bereiken via mystery bonus buy á 439x 

  • Like 3
  • Sad 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Rudi:

Het verschil tussen Toto en jacks voor deze slot is dat jacks de mogelijkheid tot bonusbuying heeft uitgeschakeld.
Dat is wel een stuk goedkoper en veiliger voor de speler, maar reduceert de kans op 70.000x je basisinzet tot 1 op 60 miljoen.

Uit de eerder door mij gelinkde productpagina van Nolimit City:
image.png.0546916adc4f76eeac6ccb32c68710d5.png

De duurste bonus buy op deze slot kost 1000x, en is ook te bereiken via mystery bonus buy á 439x 

wow.. 1 op...60 mil..😆

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 maanden later...

Topic is een tijdje niet geupdated maar TOTO heeft wel regelmatig oudere en nieuwere slots aan de catalogus toegevoegd.
Enkele van de nieuwe games heb ik wel vermeld in de algemene slots releases thread.

Vandaag viel me Sweet Gems van Spearhead op. Dat is een Sweet Bonanza clone, maar er zitten een paar slimmigheden in de bonus game.
Zo zijn er sticky multipliers (x2-x5) (a la Gates of Olympus, maar nemen een plekje in op het veld) én niet-sticky multipliers (x2-x100)  die wel hoger kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...