DeValsspeler Posted February 24, 2022 Report Share Posted February 24, 2022 Na de wedstrijd van Ajax gister en bijbehorende TOTO actie zullen veel onetimers een €40 freebet in hun TOTO account hebben. Als ik het goed zie, dan moet deze in één keer ingezet worden. Ik heb zelf ook nog een €75 free bet op Betcity van de Betcity Spelen promotie. Ook die lijkt in één keer ingezet te moeten worden. Nu is een free bet meer waard bij hogere odds, maar dat geeft ook meteen een hogere kans om hem niet te winnen. Met het huidige aanbod is hedgen ook een mogelijkheid zodat je gegarandeerd bent om wat van de free bet over te houden. Wie heeft een leuke suggestie om een dergelijke hoge free bet in te zetten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rhellevo Posted February 24, 2022 Report Share Posted February 24, 2022 Poeting veroverd heel Europa quote : 7.0 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dooker Posted February 24, 2022 Report Share Posted February 24, 2022 ahh zo jammer van gister met ajax maar wel centjes terug door de freebets Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OddsBeater Posted February 24, 2022 Report Share Posted February 24, 2022 Ik zou op zoek gaan naar een quotering rond de 5,00. Dan zou ik een doelpuntenmaker kiezen (geen aanvaller) die ook de penalty's neemt, wat de kans verhoogt op een doelpunt. Denk aan Kokcu bij Feyenoord of van Polen bij PEC Zwolle. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted February 25, 2022 Report Share Posted February 25, 2022 19 uur geleden zei DeValsspeler: Na de wedstrijd van Ajax gister en bijbehorende Toto actie zullen veel onetimers een €40 freebet in hun Toto account hebben. Als ik het goed zie, dan moet deze in één keer ingezet worden. Ik heb zelf ook nog een €75 free bet op Betcity van de Betcity Spelen promotie. Ook die lijkt in één keer ingezet te moeten worden. Nu is een free bet meer waard bij hogere odds, maar dat geeft ook meteen een hogere kans om hem niet te winnen. Met het huidige aanbod is hedgen ook een mogelijkheid zodat je gegarandeerd bent om wat van de free bet over te houden. Wie heeft een leuke suggestie om een dergelijke hoge free bet in te zetten? Dit is misschien een goede optie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted February 25, 2022 Author Report Share Posted February 25, 2022 En dan bedoel je de bovenste neem ik aan (AC Milan en FC Twente)? 5 minuten geleden zei Brunsie: Dit is misschien een goede optie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted February 25, 2022 Report Share Posted February 25, 2022 Zojuist zei DeValsspeler: En dan bedoel je de bovenste neem ik aan (AC Milan en FC Twente)? Yes. Twente moet weer gaan winnen. Tegen RKC moet dat kunnen. AC Milan staat, wellicht tot de eigen verrassing, nog altijd bovenaan in de Serie A en kan de concurrentie al vroeg in het weekend een tikje uitdelen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted February 25, 2022 Author Report Share Posted February 25, 2022 1 minuut geleden zei Brunsie: Yes. Twente moet weer gaan winnen. Tegen RKC moet dat kunnen. AC Milan staat, wellicht tot de eigen verrassing, nog altijd bovenaan in de Serie A en kan de concurrentie al vroeg in het weekend een tikje uitdelen. Super, ingezet, dank! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DeValsspeler Posted February 26, 2022 Author Report Share Posted February 26, 2022 De €75 free bet van Betcity heb ik ingezet op de Omloop van het Nieuwsblad 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brunsie Posted February 26, 2022 Report Share Posted February 26, 2022 Lekker Peter! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts