Spring naar bijdragen

Wat te doen met free bets van grote waarde?


DeValsspeler

Aanbevolen berichten

Na de wedstrijd van Ajax gister en bijbehorende TOTO actie zullen veel onetimers een €40 freebet in hun TOTO account hebben. Als ik het goed zie, dan moet deze in één keer ingezet worden. Ik heb zelf ook nog een €75 free bet op Betcity van de Betcity Spelen promotie. Ook die lijkt in één keer ingezet te moeten worden.

Nu is een free bet meer waard bij hogere odds, maar dat geeft ook meteen een hogere kans om hem niet te winnen. Met het huidige aanbod is hedgen ook een mogelijkheid zodat je gegarandeerd bent om wat van de free bet over te houden.

Wie heeft een leuke suggestie om een dergelijke hoge free bet in te zetten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei DeValsspeler:

Na de wedstrijd van Ajax gister en bijbehorende Toto actie zullen veel onetimers een €40 freebet in hun Toto account hebben. Als ik het goed zie, dan moet deze in één keer ingezet worden. Ik heb zelf ook nog een €75 free bet op Betcity van de Betcity Spelen promotie. Ook die lijkt in één keer ingezet te moeten worden.

Nu is een free bet meer waard bij hogere odds, maar dat geeft ook meteen een hogere kans om hem niet te winnen. Met het huidige aanbod is hedgen ook een mogelijkheid zodat je gegarandeerd bent om wat van de free bet over te houden.

Wie heeft een leuke suggestie om een dergelijke hoge free bet in te zetten?

Dit is misschien een goede optie

Screenshot_20220225-093218.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei DeValsspeler:

En dan bedoel je de bovenste neem ik aan (AC Milan en FC Twente)?

 

Yes. Twente moet weer gaan winnen. Tegen RKC moet dat kunnen.
AC Milan staat, wellicht tot de eigen verrassing, nog altijd bovenaan in de Serie A en kan de concurrentie al vroeg in het weekend een tikje uitdelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.