Spring naar bijdragen

Binnenkort nieuw aanbod


BeterBet

Aanbevolen berichten

Net aan een blackjack tafel bij TOTO ving ik van een dealer op dat TOTO zeer binnenkort meer exclusieve/nederlandstalige tafels gaat krijgen, waaronder een Infinite blackjack tafel. Hij dacht dat het morgen was, maar wist dat niet helemaal zeker. 

Meer tafels bij TOTO zou ik wel aanmoedigen. Nu zit het, vooral bij promoties, vaak bommetje vol. Zou mooi zijn als restricties op het aantal boxen dat je mag bezetten er zo met voldoende plek dan weer af kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Low-roller:

Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ze het heel druk hebben en te weinig tafels dus doen ze minimum bedrag verhogen komt er toch 2 x zoveel omzet binnen. 

Klinkt logisch, maar ik vind het zuur. Even op de 10 euro tafel gespeeld, maar direct een downswing en nu zonder bonuskaartjes bijna blut. Dat loopt zo'n vaart niet op de 5 euro-tafel. Hopelijk bedenkt TOTO zich en komt ie nog terug!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minutes ago, Low-roller said:

Ik durf bijna met zekerheid te zeggen dat ze het heel druk hebben en te weinig tafels dus doen ze minimum bedrag verhogen komt er toch 2 x zoveel omzet binnen. 

Ik vind het een uitstekende zet van TOTO dat ze een Nederlandstalige Infinity blackjack tafel hebben geopend, waaraan een onbeperkt aantal spelers tegelijk kan meedoen en zelf hun beslissingen mogen nemen.
En dat met een minimum inzet al vanaf 1 eurootje!

Voor de standaard tafels vind ik het al heel luxe dat we Nederlandse dealers krijgen op tientjestafels.

bewerkt door Rudi (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind het een uitstekende zet van Toto dat ze een Nederlandstalige Infinity blackjack tafel hebben geopend, waaraan een onbeperkt aantal spelers tegelijk kan meedoen en zelf hun beslissingen mogen nemen.
En dat met een minimum inzet al vanaf 1 eurootje!
Voor de standaard tafels vind ik het al heel luxe dat we Nederlandse dealers krijgen op tientjestafels.

Idd goeie zaak. Voor de RTP is infinite blackjack ook slightly better dus ik vind het helemaal prima.

Nederlandstalige dealers op een 5 euro tafel is blijkbaar moeilijk om winstgevend aan te bieden. Na vandaag heeft volgens mij alleen Jacks nog een Nederlandstalige 5 euro tafel.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.