Rudi Posted March 17, 2022 Report Share Posted March 17, 2022 Holla, vandaag tijdens het spelen van slots op TOTO kwam er enkele keren zo'n leprechaun aan de rand in beeld met 'click me'. Is me niet gelukt wegens spinnen dmv spatiebal, geen muis bij de hand. Heeft er nog iemand dit gezien, wat gebeurt er als je het mannetje aanclickt? geen grap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 17, 2022 Report Share Posted March 17, 2022 50 minuten geleden zei Rudi: geen grap Ik zag hem ook en dacht hey, dat is grappig en weg was die weer (na een spel). Toen ging Renate spelen op haar account en na afsluiten spelletje, popte die even op, ik zeg klik snel (te laat), ik zeg, je mist nu dikke doekoes 🙂 Geen idee wat er gebeurd maar klikken moeten we. 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted March 17, 2022 Report Share Posted March 17, 2022 Gelukt, 10 free spins op Mega ways van kleine groen mannetjes a 0.20€ 3 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted April 12, 2022 Author Report Share Posted April 12, 2022 @TheGreatOne Ha er kwam net weer een mannetje met 'click mij' aan de rand in beeld. Niet op tijd gelukt natuurlijk en mijn door TOTO opgelegde limiet van 8 uur speeltijd voor vandaag zit er net op. Misschien morgen beter. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TV78 Posted April 12, 2022 Report Share Posted April 12, 2022 56 minuten geleden zei Rudi: @TheGreatOne Ha er kwam net weer een mannetje met 'click mij' aan de rand in beeld. Niet op tijd gelukt natuurlijk en mijn door Toto opgelegde limiet van 8 uur speeltijd voor vandaag zit er net op. Misschien morgen beter. Dank voor de tip! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dosterik Posted April 13, 2022 Report Share Posted April 13, 2022 Dat is een leuke! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts