TheGreatOne Posted March 31, 2022 Report Share Posted March 31, 2022 Cambuur versus NEC op zondag 3 april om 16:45 uur.  Ik heb al mijn rest geld op de thuisspelende club gezet en free betjes.  Gun je mij de winst en Cambuur ook, laat een leuke reactie achter en als Cambuur wint, win jij ook een beetje 🙂 (verrassing) Tot de wedstrijd begint mag je reageren. 2 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy de rover Posted March 31, 2022 Report Share Posted March 31, 2022 Cambuur versus NEC op zondag 3 april om 16:45 uur.  Ik heb al mijn rest geld op de thuisspelende club gezet en free betjes.  Gun je mij de winst en Cambuur ook, laat een leuke reactie achter en als Cambuur wint, win jij ook een beetje  (verrassing) Tot de wedstrijd begint mag je reageren.Armijn ik gun jou alles maar mocht dit gebeuren ben ik bang dat we een eeuwige pisvlog krijgen van een bekende Onetimer.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SmartAce Posted March 31, 2022 Report Share Posted March 31, 2022 Hoi Armijn, Â Ik wens je al het succes van de wereld met deze bets. Ik hoop dat Cambuur zelf ook wat inzet en met de winst dat verschrikkelijke kunstgrasveld van ze gaat vervangen voor een normale grasmat. Het ziet er slecht uit voor de eredivisie wat dat betreft want Volendam Excelsior en Emmen de grootste kanshebbers op promotie hebben alle 3 zo'n veld............... Â 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seabert Posted March 31, 2022 Report Share Posted March 31, 2022 (edited) The Great One gaat op weg naar een nieuw avontuur....na afloop is hij niet overstuur....sterker nog, hij verruimt zijn Vegas budget door een dikverdiende zege van Cambuur! Edited March 31, 2022 by Seabert Edit (see edit history) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arthur Posted March 31, 2022 Report Share Posted March 31, 2022 Kan buur van nek winnen? Nu Armijn er op in gezet heeft zeker wel, die man is altijd aan het innen🤣 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
driekwart Posted April 1, 2022 Report Share Posted April 1, 2022 Jij als een echte zondagskind met de wedstrijd ook nog op zondag kan het niet verkeerd gaan. Heb veel vertrouwen in je en doe de bet mee en als een echte onetimer pak ik natuurlijk ook de actie van TOTO meeVerstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joos-Close Posted April 1, 2022 Report Share Posted April 1, 2022 Als ik nou voorspel dat NEC wint, dat verhoogd jouw kans 😉 ben de beste in foute netjes plaatsen 😂🙈 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
K. Ronos Posted April 1, 2022 Report Share Posted April 1, 2022 Dacht dat jij een Emmen fanaat was @TheGreatOne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gokaroundtheclock Posted April 1, 2022 Report Share Posted April 1, 2022 Aangezien ze tegen NEC moeten, slaan we deze keer maar over...🙈 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted April 3, 2022 Author Report Share Posted April 3, 2022 Inzendingen gesloten, HUP CAMBUUR, feeling good.  2-1 gok ik en hoop ik 🙂 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TV78 Posted April 3, 2022 Report Share Posted April 3, 2022 12 minuten geleden zei TheGreatOne: Inzendingen gesloten, HUP CAMBUUR, feeling good.  2-1 gok ik en hoop ik 🙂 Ik hoop het ook. Heb ingezet op Cambuur wint en BTTS. Moet lukken toch 🤞🤞🤞 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted April 3, 2022 Author Report Share Posted April 3, 2022 Inzendingen gesloten, HUP CAMBUUR, feeling good. Â 2-1 gok ik en hoop ik Kan nog 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remy de rover Posted April 3, 2022 Report Share Posted April 3, 2022 Kan nogIs alleen 2-1 goed of elke overwinning voor cambuur 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts