LasVegasNic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Helaas, het Aria hotel stopt met de show Zarkana van Cirque du Soleil. Het theater van Zarkana wordt opgeofferd voor nog meer conventie ruimte. Jammer voor ons want wij, "toeristen", komen voor de shows en niet voor de conventies. Ik ben blij dat ik deze show nog heb kunnen zien. Dus mocht je nog de kans krijgen, ga deze CdS show nog snel bekijken. https://youtu.be/YkFGW6NolPY Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
menoxie Posted December 18, 2015 Report Share Posted December 18, 2015 conventies brengt denk ik ( meer) gokkers, en zo zie je maar dat dat toch hun voorkeur heeft, en dat kan ik ook wel begrijpen. shows hebben mij nog nooit naar vegas gekregen, alleen maar gokken zuipen en de gebouwen bezichtigen en wanneer mogelijk nieuwbouw volgen en bekijken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts