Spring naar bijdragen

'Hoe word je schathemeltjerijk?'


LasVegasNic

Aanbevolen berichten

Een mooie campagne van de Triodos Bank.

Schathemeltjerijk worden: het is iets waar iedereen (vooral Onetimers ;-) wel eens over nadenkt. Maar hoe word je het? En wanneer ben je het? Gaat het om hoeveel geld je hebt? Of wat je ermee doet? We vroegen aan mensen over de hele wereld wat rijkdom voor ze betekent.

https://youtu.be/eOQxO9Dex5c

En, hoe denken jullie erover?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 9 maanden later...

Mooie gedachten en mooie verhalen.

In principe ben ik al schathemeltjerijk? Het komt niet tot uiting op mijn bankrekening maar het zit in de dingen die hierboven ook worden gezegd. Rijkdom voor mij is liefde, vriendschap, gezondheid, veiligheid, andere helpen, kunnen genieten en .....

Natuurlijk helpt geld ook :-) Ik zou tevreden zijn met 1 miljoen. 10 miljoen zou mij niet veel gelukkiger maken ondanks dat je wellicht hiermee meer mensen kunt helpen of nog meer dromen kunt realiseren. Ik heb liever dat de Staatsloterij 30 keer 1 miljoen uitkeert dan 1 keer 30 miljoen ;;) Natuurlijk wil ik wel heel graag die 1 miljoen hebben. Ben niet voor niets een OneTimer. :)>-

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.