Spring naar bijdragen

Luik Bastenaken Luik


Arthur

Aanbevolen berichten

Aanstaande zondag is het de tijd voor de laatste Ardennenklassieker! En zoals vele klassiekers dit jaar zijn ze best onvoorspelbaar gezien Kwiatkowski de Amstel won en Teuns de Waalse pijl. Dat waren niet de favorieten! Dat biedt een goede kans voor een outsider en daar kun je je slag mee slaan, want de odds staan al vrij hoog met wielrennen.

In de Waalse Pijl was het Alaphilippe die als kopman optrad voor Quick Step, zondag is het aan Evenepoel. Alleen is hij geen favoriet! Dat zijn Van Aert en Pogacar wel. Die laatste is ondertussen even terug naar Slovenië door familieomstandigheden en naar Van Aert kijkt elke andere renner. Evenepoel kan dus wegsprinten zonder dat iemand hem terughaalt, ze verwachten dat Van Aert dat wel doet bij elke aanval. Kortom, Evenepoel is mijn dark horse voor zondag. Op dit moment staat hij op X15! Ik wacht nog even op een eventuele BMO vanuit Bingoal (Boost My Odds), daar zijn ze soms wat laat mee. Hiermee kun je je odds dus boosten met 50% of soms wel 100%!

Hier de directe link van de odds van Luik Bastenaken Luiknaar Bingoal:

https://www.bingoal.nl/nl/Sport#/detail/617238

bewerkt door Arthur (bekijk bewerkingshistorie)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 21-4-2022 om 23:50 zei Arthur:

Aanstaande zondag is het de tijd voor de laatste Ardennenklassieker! En zoals vele klassiekers dit jaar zijn ze best onvoorspelbaar gezien Kwiatkowski de Amstel won en Teuns de Waalse pijl. Dat waren niet de favorieten! Dat biedt een goede kans voor een outsider en daar kun je je slag mee slaan, want de odds staan al vrij hoog met wielrennen.

In de Waalse Pijl was het Alaphilippe die als kopman optrad voor Quick Step, zondag is het aan Evenepoel. Alleen is hij geen favoriet! Dat zijn Van Aert en Pogacar wel. Die laatste is ondertussen even terug naar Slovenië door familieomstandigheden en naar Van Aert kijkt elke andere renner. Evenepoel kan dus wegsprinten zonder dat iemand hem terughaalt, ze verwachten dat Van Aert dat wel doet bij elke aanval. Kortom, Evenepoel is mijn dark horse voor zondag. Op dit moment staat hij op X15! Ik wacht nog even op een eventuele BMO vanuit bingoal (Boost My Odds), daar zijn ze soms wat laat mee. Hiermee kun je je odds dus boosten met 50% of soms wel 100%!

Hier de directe link van de odds van Luik Bastenaken Luiknaar Bingoal:

https://www.bingoal.nl/nl/Sport#/detail/617238

Pogacar doet dus niet mee gezien zijn schoonmoeder is overleden. In de tussentijd kwam er een andere dark horse in mij op en dat is Fuglsang! Voor morgen zet ik in op Evenepoel, maar ook op Fuglsang! Uiteraard zijn Van Aert en Alaphilippe de favorieten, maar zowel Evenepoel als Fuglsang zijn mannen die ze laten lopen.  We gaan het zien!

image.png.e7d292d21bf087e2e364c7727dc9f7bf.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei dosterik:

Mooie quote op Fuglsang. Altijd sterk in dit soort koersen, alleen is het wel de vraag hoe zijn vorm op dit moment is. 

Fuglsang is toch nog 13e geworden, dus geheel kansloos was hij niet. Toch stond er geen maat op Evenepoel die gister won. Het is niet de klapper die ik wilde, maar het blijft toch winst!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...