CashCow Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Hier een kleine bespaartip: Je hebt die lekkere frietjes van de mac: Shaker Fries met kruiden erop, kost €2.75 In feite krijg je een medium friet, met een zakje kruiden die je er zelf op moet pleuren. Nu is het zo dat een gewone mediumfriet deze week in de aanbieding is voor maar €0.95 (Een kleintje kost €1, dus sowieso altijd de medium nemen) en de kruiden kun je los kopen voor €0.35. Dus als je het slim speelt heb je een Shaker Fries voor maar €1.30 ipv €2.75. Ruim 50% korting. Graag gedaan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 Bedankt voor de tip! Ik ga voor mijn eigen kruidenmix. Ook heel lekker Cajun kruiden! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 28, 2015 Author Report Share Posted March 28, 2015 Ja, die hebben wij ook, maar je kunt slecht elke keer dat je risico loopt om bij de Mac te belanden dat potje meeslepen. Voor mij zou dat inhouden dat ik de hele week tijdens de lunch met die pot zou moeten lopen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted April 2, 2015 Report Share Posted April 2, 2015 Wij doen dit al jaren met Knorr Aromat, vullen het busje met een zakje Aromat en scheelt relatief een behoorlijke slok op een borrel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 2, 2015 Author Report Share Posted April 2, 2015 JA! Aromat! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts