Welkom bij Onetime
Wat is je leeftijd?
Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.
De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.
- 0
Vraag
Maluku_Tenggara
Goedenmiddag,
Ik heb bij Nucleonbet een account geopend, omdat ik deze tegen kwam op een site die er "goede" reclame voor maakte.
Nadat ik mijn geld heb gestort, wat vrij makkelijk en soepel liep, heb ik een mooi bedrag gewonnen van €800,-.
Nu heb ik de KYC gevolgd, alles netjes opgestuurt waar ze in eerste instantie naar vroegen, mijn withdrawal request gedaan en deze is gecanceld.
Of ik een selfie wou sturen met mijn ID ter vertificatie, zo gezegd zo gedaan.
Opnieuw een withdrawal request gedaan, ondertussen gemaild waarom ze deze moesten hebben, kreeg er niet een specifiek antwoord op.
Weer een gecancelde withdrawal, nu zou het liggen aan dat ik een factuur van mijn telefoonnummer op moet sturen.
Ze blijven maar documenten vragen die in mijn ogen niet relevant zijn. Het weekend komt eraan en ze proberen net zo lang uit te stellen tot het geld weer op is (wat meestal gebeurt bij veel gokkers).
Ik laat het er nu opstaan, maar ik kom geen stap verder.
Wat moet ik doen om mijn geld gewoon netjes uitbetaaldt te krijgen?
Mvg,
Tim
49 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten
Doe mee aan het gesprek
Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.