Jump to content

Enquête voor mijn opleiding.


Recommended Posts

Beste onetimers,

Naast mijn baan bij Funtastic studeer ik momenteel "toerisme management". Voor mijn opleiding ben ik bezig met een onderzoek naar verschillende aspecten van de casino/speelhal wereld. Binnen mijn onderzoek richt ik mij ook op de implementatie van de MagicPAY-kaart van reac, en met name hoe de casino-bezoeker deze ervaart, of zou ervaren.

Om zo goed mogelijk resultaat te krijgen, heb ik veel mensen nodig die deze enquête willen invullen. Dit zou mij enorm helpen met mijn afstuderen!
Als extra motivatie (en ook als bedankje) stel ik €50,- beschikbaar welke één van de respondenten kan winnen.

Alvast heel erg bedankt namens mij,
Gastheer Funtastic


<iframe src="https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScIWenK6lGPNpJ9B7vQTAQXmhuAvUTmWG_26YH55FaO86wSlA/viewform?embedded=true" width="640" height="7256" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0">Laden…</iframe>

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

1 uur geleden zei De eenarmige bandiet:

Ik deed een poging om in te vullen maar in val denk ik niet onder de doelgroep ;) 
Komt hooguit 1-2 per jaar in een casino, en daar is de vragenlijst niet op gericht.

Veel succes met je onderzoek!

Zelfs dan ben ik heel erg geïntereseerd in uw mening. Het is namelijk heel belangrijk dat er ook zo veel mogelijk verschillende soorten spelers hun ervaring delen. Ik kan mij indenken dat sommige vragen lastiger te beantwoorden zijn, maar veel is ook gebaseerd puur en alleen op uw mening/gevoel. Hoe meer response ik krijg, hoe beter het resultaat gaat zijn. Bovendien, een gratis kans op €50,- wie wil dat nou niet? ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Op 3-6-2022 om 09:54 zei Gastheer Funtastic:

Beste onetimers,

Naast mijn baan bij Funtastic studeer ik momenteel "toerisme management". Voor mijn opleiding ben ik bezig met een onderzoek naar verschillende aspecten van de casino/speelhal wereld. Binnen mijn onderzoek richt ik mij ook op de implementatie van de MagicPAY-kaart van reac, en met name hoe de casino-bezoeker deze ervaart, of zou ervaren.

Om zo goed mogelijk resultaat te krijgen, heb ik veel mensen nodig die deze enquête willen invullen. Dit zou mij enorm helpen met mijn afstuderen!
Als extra motivatie (en ook als bedankje) stel ik €50,- beschikbaar welke één van de respondenten kan winnen.

Alvast heel erg bedankt namens mij,
Gastheer Funtastic


<iframe src="https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScIWenK6lGPNpJ9B7vQTAQXmhuAvUTmWG_26YH55FaO86wSlA/viewform?embedded=true" width="640" height="7256" frameborder="0" marginheight="0" marginwidth="0">Laden…</iframe>

Vandaag pas enquete ingevuld omdat ik het vandaag pas las🙈.Ik ben niet echt bekend met die MP card omdat ik niet hou van cashless spelen.Gran Casino bijv is wel een mooi casino maar allemaal cashless hetgeen niet echt een beleving geeft vind ik..ik heb pas beleving als ik munten hoor rammelen in de uitbetaalbak en ik een casino binnenkom met een bemande kassa waarbij ik vriendelijk begroet wordt bij binnenkomst en ook weer een"tot ziens"krijg als ik het casino/automatenhal verlaat.Door een bemande kassa is de sociale controle naar de speler toe immers ook groter en wordt problematisch speelgedrag ook sneller gesignaleerd(als iemand voor de 10e keer 100 wisselt kun je als medewerker immers zeggen...gaat het nog wel goed?)Achter de kassa bij FP destijds probeerde ik altijd problematisch spelgedrag zo goed mogelijk in de gaten te houden...als een vaste speler die bijv al jaren 2 keer per maand komt en standaard bijv 200 euro per avond vergokt plotseling ineens een paar weken 400/500 euro wisselt en een ander gedrag vertoont dan was dat voor mij een signaal om een gesprek aan te gaan met de betreffende speler..het kon natuurlijk zo zijn dat die speler een extra financieel mazzeltje gekregen had en daardoor even wat grover speelde..maar dan ging ik alsnog het gesprek aan.Persoonlijk vind ik al die automatisering maar niks(ben nog van de ouderwetse😁)omdat het het persoonlijke contact/interactie tussen medewerker en speler geen goed doet imo...met de huidige kleine personele bezettingen in veel geautomatiseerde automatencasino's wordt een problematische speler veel minder snel opgemerkt omdat het weinige personeel vaak te druk is met hapjes/drankjes/schoonmaak(en soms ook door onderling ouwehoeren met elkaar).Misschien heeft een geautomatiseerde kassa dan wel als voordeel dat er geen wisselfouten kunnen worden gemaakt hetgeen bij een bemande kassa wel kan gebeuren.De anonimiteit die een automatische kassa met zich meebrengt werkt waarschijnlijk wel omzetverhogend voor een automatencasino maar brengt dus een nadeel met zich mee zoals ik hierboven al eerder omschreven heb...het valt me trouwens nog mee dat de verslavingszorg nog niet is gaan zeuren over al die automatische kassa's 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...