Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

100 Gratis spins!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Goedenavond!

Ik probeer al een week lang mijn account te verifiëren bij HC. Heb het geprobeerd met een paspoort en rijbewijs, het wilt echter maar niet lukken! De klantenservice zei dat ik het moest proberen met Chrome, maar ook dit lukt maar niet. Heb het al een keer of 10 geprobeerd :)..

Iemand nog tips!?

Groet

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
1 uur geleden zei Jeppa:

Goedenavond!

Ik probeer al een week lang mijn account te verifiëren bij HC. Heb het geprobeerd met een paspoort en rijbewijs, het wilt echter maar niet lukken! De klantenservice zei dat ik het moest proberen met Chrome, maar ook dit lukt maar niet. Heb het al een keer of 10 geprobeerd :)..

Iemand nog tips!?

Groet

Wat krijg je voor een melding? Al via een ander device geprobeerd?

Geplaatst

Herkenbaar helaas, wat een ellende zeg, en ze kunnen ook geen drol voor je doen. 

Ik ben nu gereset door de 'manager' en mag het over 5 minuten weer proberen. 

Probeer al vanaf 4 uur vanmiddag door verificatie te komen. In oktober ook al een week mee bezig geweest en toen maar opgegeven. 

Man man, wat een gedoe

Geplaatst

Was hier ook een ellende. Uiteindelijk wel gelukt, maar duurde eeuwen voordat mijn ID goed gescand was: op de een of andere manier verscheen de scanner niet of scande hij mijn paspoort niet. Ik heb het via mijn smartphone, tablet en pc geprobeerd.. was een grote ellende. Vraag niet hoe, maar uiteindelijk lukte het...om er vervolgens achter te komen dat de software van Holland Casino een grote flop is. Waardeloos casino.

  • 4 weken later...
Geplaatst

Ben ook al 3 dagen bezig, om account te verifieeren bij HC online maar blijft hangen op pending verification.

heb het al geprobeerd met laptop via Chrome en Firefox beiden het zelfde resultaat.

via telefoon ook met Chrome ook niet gelukt en elke keer word je gereset zodat je het nog een keer kan proberen, dit is geen goede klantenservice.

Heb bij normale HC nog nooit problemen gehad en heb mezelf ook niet geregistreerd bij Cruks maar toch kom ik er niet doorheen.....

Ik snap het niet, het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om je ergens online aan te melden? 😅

  • 3 weken later...
Geplaatst
Op 28-6-2022 om 16:52 zei Fungambler:

Ben ook al 3 dagen bezig, om account te verifieeren bij HC online maar blijft hangen op pending verification.

heb het al geprobeerd met laptop via Chrome en Firefox beiden het zelfde resultaat.

via telefoon ook met Chrome ook niet gelukt en elke keer word je gereset zodat je het nog een keer kan proberen, dit is geen goede klantenservice.

Heb bij normale HC nog nooit problemen gehad en heb mezelf ook niet geregistreerd bij Cruks maar toch kom ik er niet doorheen.....

Ik snap het niet, het zou toch niet zo moeilijk moeten zijn om je ergens online aan te melden? 😅

Hetzelfde hier eergisteren , gisteren ,vandaag bij mijn partner , ook steeds weer gereset door Hc en ook chrome gebruiken , echter probleem blijft , nou laat maar het hoeft al niet meer , flutcasino nummer 1  en dan kom je al 30 jaar in de fysieke casino`s waar ze alle gegevens al van je hebben en dan dit  , ik heb ze gemaild en gefeliciteerd met de prijs (flutcasino nr 1 ) en een welgemeend advies gegeven om de software te veranderen zodat registraties net meer dan 2 minuten duren zoals bij de andere casino`s , zo enorm de balen van HC. Ik hoop dat ze deze reviews hier ook lezen .

  • 1 maand later...
Geplaatst

Dit probleem is helaas nog steeds.

 

Ik heb het nu twee weken geprobeerd op verschillende apparaten en browsers maar niets hielp.

Nu vandaag weer een chat gestart en weer flink gemopperd. Het zou door de it worden opgelost.

Krijg direct een mail dat het toch is goed gekeurd. Maaaar helaas nog steeds kan ik niets storten en dus niet spelen.

 

Best lastig als je hun pagina is wil uitproberen.

Geplaatst (bewerkt)

Dit probleem heb ik ook last van gehad en had de hoop eigenlijk al opgegeven. Toch wat weken later nog een keer proberen, en gelijk gelukt. 
Wat hem bij mij deed: ID kaart op de klink van de witte deur in hal gezet (ik had hier veel zonlicht) en de scanning pakte hem tot mijn verbazing in 1 sec, zowel voorkant als achterkant. 

Misschien dat dit voor jullie ook werkt..

(ik heb trouwens ook ergens gelezen dat een wit a4 papier onder je legitimatie nog wel eens wil helpen) 

bewerkt door Bonusbunny

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.