TheGreatOne Posted June 22, 2022 Report Share Posted June 22, 2022 Nog geen account bij ggpoker? Sinds vandaag hebben we een kleine samenwerking en mocht je nog geen GG poker account hebben en dit wel t.z.t. van plan bent. Als je dat via deze link doet doe ik een dansje en maak ik daar een foto voor je van 🙂 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lady_Diamond Posted June 23, 2022 Report Share Posted June 23, 2022 Jammer dat ik al een account heb..gelukkig maak ik je vaker dansend mee  Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
menoxie Posted June 27, 2022 Report Share Posted June 27, 2022 heb op de link geklikt en een account aangemaakt, daarna gedownload en geopend en gestort, alleen in een keer werd het programma afgesloten en wil hij niet meer openen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGallant Posted June 27, 2022 Report Share Posted June 27, 2022 heb op de link geklikt en een account aangemaakt, daarna gedownload en geopend en gestort, alleen in een keer werd het programma afgesloten en wil hij niet meer openen.Keertje uninstallen en opnieuw installeren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
menoxie Posted June 28, 2022 Report Share Posted June 28, 2022 22 uur geleden zei TheGallant: Keertje uninstallen en opnieuw installeren? gedaan en het was gelukt. benieuwd of het wat gedaan heeft via de link Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts