Jimoco84 Posted June 28, 2022 Report Share Posted June 28, 2022 Hallo, Na 150 euro te hebben gestort in het casino, maakte ik een mooie winst binnen enkele dagen. Ik heb veel van de winst weer verspeeld maar hield uiteindelijk in totaal een account balans over van €1250,-. Tot mijn grote verbazing werd bijna de helft hiervan ineens van mijn account verwijderd in een ‘debit wallet’. Ze stelen hiermee ruim €560,00 van mijn winst! Ook aangevraagde uitbetalingen worden zonder verdere kennisgeving geannuleerd waardoor het geld steeds weer in mijn account werd gezet, en vervolgens dus door het casino ‘deducted’ wordt. Het casino heeft geen live chat en reageert zeer traag op support vragen. Ook een aangevraagde uitbetaling die ik heb gedaan nu staat al 5 werkdagen op ‘pending’. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charles Posted June 28, 2022 Report Share Posted June 28, 2022 Volgens mij is het casino niet meer in de lucht. Net was de website in ieder geval niet bereikbaar. Ook niet al te beste recensies https://nl.trustpilot.com/review/ladylindacasino.com?languages=all Ik zou er maar wegblijven.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimoco84 Posted June 30, 2022 Author Report Share Posted June 30, 2022 Het casino is nog steeds online, en mijn withdrawal staat niet meer onder ‘pending’. Helaas heeft het geld mijn bank ook ( nog ) niet bereikt! Grote oplichters met een licentie in Curaçao… Dus waarschijnlijk geen enkele poot om op te staan, of een goede klachtenregeling Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimoco84 Posted July 7, 2022 Author Report Share Posted July 7, 2022 Helaas is de uitbetaling wederom gecanceld omdat de namen op mijn paspoort niet zouden kloppen. Inmiddels heb ik de uitbetaling opnieuw aangevraagd, maar heb ik een mail gekregen dat mijn account voorgoed is gesloten. Ik weet dus niet of ze nog van plan zijn om uit te betalen. Ze hebben een licentie in Curaçao dus waarschijnlijk kan ik nergens terecht met mijn klacht. Ik ben boos en voel me zeer oneerlijk behandeld, maar waarschijnlijk sta ik machteloos. Hebben jullie misschien nog tips? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patjakkert Posted July 7, 2022 Report Share Posted July 7, 2022 Je kan het nog altijd proberen via een PAB bij casinomeister. Zij hebben nog wel eens dingen voor elkaar gekregen bij zulk soort casino's. Dat gezegd hebbende zou ik er niet al te veel van verwachten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jimoco84 Posted July 8, 2022 Author Report Share Posted July 8, 2022 20 uur geleden zei patjakkert: Je kan het nog altijd proberen via een PAB bij casinomeister. Zij hebben nog wel eens dingen voor elkaar gekregen bij zulk soort casino's. Dat gezegd hebbende zou ik er niet al te veel van verwachten. Bedankt voor je reactie, ik heb een profiel aangemaakt op de website. Nu in afwachting van goedkeuring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.