DeValsspeler Posted June 29, 2022 Report Share Posted June 29, 2022 Een paar dagen geleden kreeg ik bij HC een popup dat je je BSN nummer moest invoeren voor de CRUKS check. De popup kon je ook gewoon wegklikken, dus dat heb ik een paar keer gedaan. Daarna kon ik niet meer spelen. Opnieuw inloggen om de popup te krijgen en daar stond nu bij dat als je je BSN drie keer niet had ingevuld dat je dan niet meer kon spelen. Ok, dan toch maar invullen. Zo gezegd zo gedaan, maar vervolgens kon ik nog steeds niet spelen. De chat in en de vriendelijke medewerker wist me te vertellen dat ze op dit moment niet in staat waren om deze blokkering op te heffen. Ze waren er mee bezig, maar als het vergelijkbaar was met andere problemen kon dit wel eens een week duren. Dit is al het zoveelste 'dingetje' waar de programmeurs van HC de boel gewoon niet voor elkaar hebben. Ze rollen dus een functionaliteit uit (in dit geval waarschijnlijk omdat dat van de wetgever moet) zonder volledig te testen of alles werkt en of ze eventuele problemen direct kunnen oplossen. Eerder was het al de promotie die niet goed ingesteld was die ze ongetwijfeld veel geld heeft gekost en dit zal ze ook veel geld kosten omdat veel mensen nu misschien wel een week niet kunnen spelen. Onbegrijpelijk dat een casino als HC niet in staat is om programmeurs in te huren die een optie volledig werkend uit kunnen brengen (hoewel het misschien bij een bedrijf als HC ook wel gewoon aan de managers ligt die eisen dat iets direct klaar is). Als ik daar de leiding zou hebben zouden er in elk geval ergens koppen rollen. Wat een amateurisme. Ben benieuwd of ze nog met iets komen om dit gedoe goed te maken, heb de chatmedewerker gevraagd om door te geven dat dat wel verwacht wordt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rudi Posted June 29, 2022 Report Share Posted June 29, 2022 Haha ik had mijn BSN-nummer bij popup ingevuld en verder geen problemen gehad, wel zo prettig omdat ik graag bij HC speel. Niet in de laatste plaats wegens enkele aantrekkelijke promo's. Het is wel erg vreemd dat we gevraagd worden om het BSN-nummer in te voeren. Naar ik aanneem is het BSN-nummer bij registratie vastgelegd en wordt dit telkens bij inloggen gebruikt voor de CRUKS-check. Ook ik heb overigens nog een lopende (bonus) kwestie bij Holland Casino. De wettelijke termijn om het issue af te handelen is 8 weken en we zijn nu halverwege. Misschien later in een eigen thread meer daar over indien de kwestie niet naar mijn tevredenheid wordt afgehandeld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OddsBeater Posted June 29, 2022 Report Share Posted June 29, 2022 Best bijzonder dat dit het enige online casino is waar dit gevraagd wordt. Heeft misschien met de nieuwe controle database te maken.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
retep32 Posted June 29, 2022 Report Share Posted June 29, 2022 ik heb net even ingelogd bij HC en ik green geen popup voor mijn BSN nummer in te voeren Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.