Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!

Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!

Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?

Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.

De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ook na de derde etappe is het peloton nog compleet. 
Voor het betere bingowerk moet je vandaag bij Tombola zijn. 🙂
Wat dacht je bijvoorbeeld van een leuke Lunch bingo? Van 12 tot 2 kun je lekker bingo spelen.
Nog geen account? Scan de QR code op je bingokaart en maak er razendsnel een aan.

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst

Het wordt een beetje een eentonig verhaal, maar in de Tour is het nog altijd wachten op de eerste uitvaller.
Wellicht dat de etappe van vandaag over maar liefst elf kasseistroken daar iets in veranderd.

Geplaatst
10 minuten geleden zei Chuckmeister:

Volgens mij ligt nummer 81 en nummer 103 eruit...??

#103 ligt er 100% uit! #81 zou ook goed kunnen, die is afgevoerd richting het ziekenhuis van Valenciennes. #161 geef ik ook niet veel meer voor . . 

Geplaatst

De heroïsche aankomst op La Super Blanche de Belles Filles heeft geen uitvallers opgeleverd. Vandaag gaan (onder voorbehoud van negatieve coronatest) 172 renners van start voor de achtste etappe. 

Geplaatst
13 uur geleden zei Brunsie:

De heroïsche aankomst op La Super Blanche de Belles Filles heeft geen uitvallers opgeleverd. Vandaag gaan (onder voorbehoud van negatieve coronatest) 172 renners van start voor de achtste etappe. 

En wout van aert als eerste over de finish netjes gedaan. Gelukkig niemand op me kaart van team jumbo 

Geplaatst

Nou, ga er maar even voor zitten. De etappe naar Lausanne was voor verschillende renners een brug te ver.
Al voor de start kon er een streep door startnummer #4 (Stake Laengen) en #32 (Bouchard).
Na een harde valpartij waarbij meerdere renners betrokken waren kwam er een eind van de Tour voor de DSM-renner Vermaercke (#118) en #136 (Moscon) van Astana.
Het aantal uitvallers kan op zondag wel eens oplopen want een aantal renners in koers zijn alles behalve okselfris. 

Geplaatst

Ook voorafgaand aan de negende etappe betekende de dagelijkse Coronatest het einde van de Tour voor een aantal renners.
Kaspar Asgreen (#52),  Guillaume Martin (#71) en Ruben Guerreiro (#152) mochten niet meer van start gaan. 
We hebben nu een elftal aan uitvallers.  

Geplaatst
Op 10-7-2022 om 09:15 zei Brunsie:

Nou, ga er maar even voor zitten. De etappe naar Lausanne was voor verschillende renners een brug te ver.
Al voor de start kon er een streep door startnummer #4 (Stake Laengen) en #32 (Bouchard).
Na een harde valpartij waarbij meerdere renners betrokken waren kwam er een eind van de Tour voor de DSM-renner Vermaercke (#118) en #136 (Moscon) van Astana.
Het aantal uitvallers kan op zondag wel eens oplopen want een aantal renners in koers zijn alles behalve okselfris. 

bingo! Stom dat ik dit heb gemist gister... nummer 118 ! 

image.thumb.png.47d32f5e2dff20a684d6ded4522ca872.png

Geplaatst
14 uur geleden zei Brunsie:

Woohoo! 
De eerste Tour bingo 2022 is een feit!

Dacht dat je een volle kaart moest hebben hihi even wat gemist dus 1 afvaller op je kaart is al voldoende dan of heb ik een paar afvallers gemist. Jammer dat nu meer 152 is afgevallen en niet nummer 151 quintana van mijn kaart want denk dat de enige kans dat hij afstapt een positieve test is want die is te goed normaal gezien om af te stappen in de tour. En gelukkig niemand van team jumbo op me kaart me favoriete team samen met ineos maar daar heb ik helaas wel Luke Rowe van op me kaart staan nummer  26 

Geplaatst

We kunnen voordat de renners vanmiddag voor de tiende etappe vertrekken alweer een nieuwe uitvaller noteren. Startnummer #203 Luke Durbridge testte op de rustdag positief op Corona en moet de wedstrijd verlaten. 

Geplaatst

Er kunnen voorafgaand aan de elfde etappe van vanmiddag alweer de nodige streepjes gezet worden. We hebben nummer #2 George Bennett van UAE nog niet meegenomen in dit overzicht. Hij fietste gisteren al niet meer mee. Ook de nummer #31 Ben O'Connor, kopman van AG2R ging gisteren niet meer van start. Datzelfde geldt voor nummer #188 Alexis Vuillermoz van TotalEnergies.

Geplaatst

De oplettende kijker heeft gisteren al opgemerkt dat er twee nieuwe streepjes gezet kunnen worden op ons bingoshirt. Nummer #37 Olivier Naessen hield het gisteren nog voor de top van de eerste col voor gezien. Niet veel later stapte ook nummer #101, jawel onze eigen Mathieu van der Poel af. 

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.