LasVegasNic Posted March 16, 2015 Report Share Posted March 16, 2015 Vanavond om 20:45 begint de Interland Nederland - Turkije voor de EK Kwalificatie van 2016. Nederland staat nu derde. Twee keer gewonnen en twee keer verloren. Slechts 6 punten tot nu toe! Oranje in cruciaal duel met Turkije met het AD.nl. Dit geldt niet alleen voor dit duel maar ook voor de overige duels wil Nederland nog een kans maken om deel te nemen aan het EK 2016. Natuurlijk kun je ook weer je geld inzetten op deze wedstrijd. Wat denken jullie? Gaan ze winnen, verliezen of toch gelijkspelen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted March 28, 2015 Author Report Share Posted March 28, 2015 Ik blijf positief, Nederland gaat met minimaal verschil winnen van Turkije. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tracasse Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 Ruime overwinning en vanaf dan ongeslagen blijven in de poule! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 Turkije gaat er met de winst van door. Het NL elftal mist niet alleen klasse, maar vooral beleving en dat hebben de Turken in overvloed. Nederland leeft wat voetbal betreft al een jaar of 6 op veel te grote voet en heeft vreselijk veel mazzel gehad op de grote toernooien en leunt op 1 of 2 momenten van 2 grote spelers (Van Persie en Robben) als die 2 niet thuis geven (En in het geval Van Persie is dat nogal vaak) dan zijn de rapen gaar en zit je met een soort veredeld Go Ahead Eagles met de coach van SPVWMNK '66 uit Uden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted March 28, 2015 Report Share Posted March 28, 2015 Tot zover ziet het er niet goed uit! 55e minuut en NL staat achter met 0-1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LasVegasNic Posted March 29, 2015 Author Report Share Posted March 29, 2015 Wat een ... wedstrijd en wat komt Nederland goed weg. Niet gewonnen maar een gelijkspel. Bedankt Wesley Sneijder voor de 1-1. We zijn nog niet uitgeschakeld voor het EK maar de volgende keren wel winnen, hé. Wil je nog nagenieten kijk dan na onderstaande samenvatting. https://youtu.be/Rli8CZbHpdQ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted April 2, 2015 Report Share Posted April 2, 2015 Gaan we ons wel plaatsen voor het EK, wat zijn jullie gedachten en kansen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
CashCow Posted April 2, 2015 Report Share Posted April 2, 2015 Ik denk en hoop het niet. Ik vind dat gezeur rond die toernooien zo infantiel dat ik er misselijk van word. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TheGreatOne Posted April 2, 2015 Report Share Posted April 2, 2015 Het is wel goed voor de economie en hoe gek het ook misschien klinkt, de mensen zijn een stuk vrolijker als we wel door zijn en dan weer 2 weken mogen dromen. Net zoals het zonnetje schijnt ;-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjong Posted April 2, 2015 Report Share Posted April 2, 2015 Ik denk dat 'ze' nog wel 2de worden. Welke poultjes moeten we anders in gaan vullen?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted April 2, 2015 Report Share Posted April 2, 2015 Guusje moet naar zijn huusje. Zoals ik al dacht na eerste wedstrijd onder hem. Oude man. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JackPot Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 Wie zet in op Turkije? En mooi te zien dat @pjong het hier nog zat zitten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pjong Posted September 8, 2015 Report Share Posted September 8, 2015 @jackpot ik hou hier heel verstandig even mijn mond . . . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts