Spring naar bijdragen
Logo betnation
Betnation

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
Hard Rock

Tot €250,- bonus!


Logo betnation
ComeOn!

Tot 200 gratis spins!


Welkom bij Onetime

Wat is je leeftijd?


Om gebruik te maken van Onetime.nl is het noodzakelijk om aan te geven wat jouw leeftijd is.
Door je leeftijd aan te geven stem je in met ons cookiebeleid.


De leeftijd dient naar waarheid te worden ingevuld. Verder bevestig je hiermee dat je 24 jaar of ouder bent, dat je je bewust bent van de risico's van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen.

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Dag allen, 

Ook ik rekende mij rijk met 200,- van TOTO gisteren. Ik was oprecht in de veronderstelling dat dit een terechte bonus was, maar nee :) 

Ik heb laten wel gelijk een uitbetaal verzoek ingediend van de volledige 200,-, en alleen een mail gehad van de bevestiging van mijn verzoek. Normaal kreeg ik binnen een paar uur ook bevestiging van de transactie, maar nu natuurlijk niet. Nu kwam vandaag de ‘foutje’ mail. 
Prima en logisch.

Maar, dat was gisteren. TOTO stond weer op het vizier, dus vandaag ook nog eens zelf 100,- gestort. Daar rolden 2 uitbetalingsverzoeken uit van 250,-. Ook hiervan alleen mail ontvangen van mijn verzoek, geen bevestiging van de transactie.

Zijn er toevallig anderen die langer dan gebruikelijk moeten wachten op hun uitbetaling, wellicht door dat gedoe met het ‘foutje’? 

Klik hier voor de beste reviews en bonussen!

Geplaatst
3 uur geleden zei RedEagle:

Dag allen, 

Ook ik rekende mij rijk met 200,- van Toto gisteren. Ik was oprecht in de veronderstelling dat dit een terechte bonus was, maar nee :) 

Ik heb laten wel gelijk een uitbetaal verzoek ingediend van de volledige 200,-, en alleen een mail gehad van de bevestiging van mijn verzoek. Normaal kreeg ik binnen een paar uur ook bevestiging van de transactie, maar nu natuurlijk niet. Nu kwam vandaag de ‘foutje’ mail. 
Prima en logisch.

Maar, dat was gisteren. Toto stond weer op het vizier, dus vandaag ook nog eens zelf 100,- gestort. Daar rolden 2 uitbetalingsverzoeken uit van 250,-. Ook hiervan alleen mail ontvangen van mijn verzoek, geen bevestiging van de transactie.

Zijn er toevallig anderen die langer dan gebruikelijk moeten wachten op hun uitbetaling, wellicht door dat gedoe met het ‘foutje’? 

Ja ik heb het ook. 

Geplaatst
Ik wacht ook al een paar dagen op een uitbetaling van afgelopen zondag (voor het foutje dus). Normaal wel op mijn rekening binnen 48 uur.
 
Afwachten maar...

Ik begrijp dat TOTO prio heeft voor het zoveel mogelijk terugtrekken van uitbetalingen die onterecht zijn ingediend.
Geplaatst

Mijn uitbetaling heeft niks te maken met dat foutje, ik heb die €200 namelijk niet gehad. Maar inderdaad, prio zal daar liggen inderdaad. Dan verwacht ik toch een kleine tegemoetkoming als ze zich niet houden aan hun 2-3 werkdagen voor een uitbetaling. Ze hebben nog 12 uur!

Geplaatst
33 minuten geleden zei D00PIE:

Mijn uitbetaling heeft niks te maken met dat foutje, ik heb die €200 namelijk niet gehad. Maar inderdaad, prio zal daar liggen inderdaad. Dan verwacht ik toch een kleine tegemoetkoming als ze zich niet houden aan hun 2-3 werkdagen voor een uitbetaling. Ze hebben nog 12 uur!

Je krijgt vast wel 10 free spins als alles is opgelost 

Geplaatst (bewerkt)

Bij elkaar geteld heb ik wel iets meer dan EUR 3000 niet gekregen van TOTO die wel waren toegezegd.
Als het goed is komt er wel 2500 nog deze kant op, het is volgens mij een spel van geven en nemen. 

bewerkt door Rudi
Geplaatst

Ik heb deze week 4 uitbetaalverzoeken ingediend (waarvan 1 onterecht, het 200,- foutje). Inmiddels heb ik vandaag de laatste (3) uitbetaald gekregen vandaag. Niet zo snel als ik gewend ben, maar uiteindelijk prima tevreden

Geplaatst
1 uur geleden zei RedEagle:

Ik heb deze week 4 uitbetaalverzoeken ingediend (waarvan 1 onterecht, het 200,- foutje). Inmiddels heb ik vandaag de laatste (3) uitbetaald gekregen vandaag. Niet zo snel als ik gewend ben, maar uiteindelijk prima tevreden

Het 200 euro foutje heb je dus niet gekregen?

Geplaatst

Bij mijn transacties staat dat het 200,- foutje uitbetaald is, maar die heb ik natuurlijk nooit gekregen. Zal achter de schermen geannuleerd zijn. Ik heb gebeld met de klantenservice voor de zekerheid, zij bevestigden de vertraging op de andere uitbetalingen, maar die zijn bij mij dus na een paar dagen gewoon binnen gekomen

Geplaatst (bewerkt)

Ik had geen idee van deze 200 bonusuitgave (heb het zelf niet ontvangen). Op maandag 25 juli heb ik een opname gedaan voor EUR 200. Dit is sindsdien in behandeling, terwijl andere opnames zijn uitbetaald. Het lijkt erop dat TOTO een systeem heeft om alle opnames van EUR 200 te controleren, wat de uitbetaling vertraagt. Klantenservice kan me nog steeds niet vertellen waarom het niet wordt uitbetaald. Het is beter om 2xEUR 100 op te nemen. Wat een slechte klantenservice.

Delen zodat andere mensen dit probleem niet hebben, kun je het beste voorlopig geen "EUR200"-opnames vermijden, zelfs als je geen foutbonus hebt ontvangen.

screenshot van vandaag (28/5). Geen nieuws van niet bestaande klantenservice.

image.jpeg.305ea25ae0ae8d5d87524a7e9ecdf0c5.jpeg

bewerkt door JTown
schermafbeelding

Doe mee aan het gesprek

Je kunt nu posten en later registreren. Als je een account hebt, Meld je nu aan om te posten met je account.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Door het Onetime Forum te bezoeken, ga je akkoord met onze Gebruiksvoorwaarden, Privacybeleid en We hebben cookies op uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. U kunt uw cookie-instellingen aanpassen, anders gaan we ervan uit dat u akkoord gaat om door te gaan.